Alla inlägg den 12 september 2010

Av Lindgren - 12 september 2010 22:05

Nu kallar sängen! Innan jag ska gosa mig ner, funderar jag på om jag ska ta och gå ut med hunden sen duscha. För det vore skönt innan sängdags!


Imorgon är det bara att stiga upp klockan sex och ta sig till skolan, med bussen såklart.

Min losas pappa har inte tid riktigt med att laga mopeden än. Den har varit på "lagning" i ca en eller två veckor om jag inte minns fel!

Men det är inte hans fel, han har ett företag att tänka på och sitt jobb. Så han är som aldrig ledig! Han måste klämma in saker och ting för att få det gjort.


Men nu hörni, nu är det faktiskt sängen, som dagt innan så ska jag duscha!
Godnatt så hörs vi imorgon istället!    

Av Lindgren - 12 september 2010 20:24

Gud vad spännande det är att möta alla killar på en och samma gång   

Jag skulle aldrig kunna delta i något liknande program!


Undra om det gör det för kärlek eller om det gör det för att bli känd?

Om jag inte minns fel så var det förra säsongen en av killarna for ditt för att bli känd och inte för kärlekens skull. Vem skulle göra något sånt? Det är ju ens känslor som står på spel!

Av Lindgren - 12 september 2010 19:48

Ska snart ta och vänta huvudet åt tven och inte datorn!

har suttit och spelat lite små spel på fb (facebook), medans jag har väntat på att det ska börja. Det är ju som sagt inte länge kvar tills det börjar heller.


Kan också säga att imorgon börjar skolan igen , som sagt det är trååkigt!    Jag gillar skolan men inte vårat tre timmars hål som vi har! Jag avskyr det.. Men som sagt, jag har gjort schemat och måste gå på de lektioner jag har.

Det är inte lätt att vara högskole elev och göra sitt egna schema! Men jag gjorde det inte för att jag ville, utan för jag behöver de kurser för att nå upp till de betyget jag vill ha för att få ett godkänt betyg i de ämnet!


Men ska ta och göra i ordning myset nu tillsammans med hunden min, verkar som det bli bara blir vi, för att den andra sitter framklistrad framför datorn!   

Av Lindgren - 12 september 2010 19:15

Ja idag åt jag verkligen en sen middag. Jag åt Kasler och potatis!   Det är verkligen något jag ÄLSKAR att äta. Jag kan äta nästan hur mycket som helst, brukar mest vara kasler och lite potatis. Men idag vart det mer potatis än kasler, fanns bara två kasler bitar kvar!

  

Nu är det dags att göra i ordning kvällsmyset med popcorn och en massa mys. Jag ska i alla fall titta på "ensam mamma söker". Men jag kanske kan få Hillar (min kille) att också följa det programmet.

Programet handlar om tre stycken singelmammor som söker sin kärlek. De är ensamma tillsammans med deras barn och det frågar till och med deras barn om de tycker att "han" (killen de söker) ska vara snäll, omtänksam osv. Så det är inte bara mamman som väljer sin partner, utan de väljer tillsammans som en familj!

Har följt det programmet sen förra året och ny startar en ny säsong av det och det är något jag måste se!

ICA

Av Lindgren - 12 september 2010 18:50

Var inne på ICA nyss och skulle BARA köpa tossipapper, men med mig fick jag också ett packet bitsocker! Måste ju ha det till kaffet på morgon och eftermiddagen.
Kaffe är faktiskt det viktigaste för att min morgon ska bli "godkänd".


     


Utan kaffe = Inget bra humör!

Av Lindgren - 12 september 2010 18:26

Hej hej bloggen!

Har skaffat en ny blogg och nya saker kommer att hända i mitt liv.


Jag är en tjej som säger vad jag tycker och tänker. Jag lever inte ett liv i lyx i alla fall     Men men nog om det nu.. Jag gillar att shoppa, men har faktiskt alltid glömt att visa bilder på det jag köpt! Haha, så klok som jag är borde jag inte glömma sånt, men jag börja väl bli senil eller nått liknande.


Snart är sommaren över och vad ska man ta och hitta på då?
Själv funderar jag på att fara och sola och bli lite brunare   Har fått lite färg i sommar, men jag har som sagt min pappas pigment och det är ingen hitt kan jag lova! Mamma min blir brun så fort hon går utanför dörren.


Nu ska jag ta och gå till ICA och köpa lite tossipapper. Hare så bra nu mina bloggläsare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards