Alla inlägg den 19 september 2010

Av Lindgren - 19 september 2010 23:24

Sitter och kollar på SVT, samtidigt som jag sitter och fikar kvällsfika. Efter tv-tittande ska jag ta och lägga mig ner och sova. Men före det, tro jag måste gå ut med Rocky också innan jag lägger mig ner och sover.

Imorgon är det en ny dag och det kommer nya möjligheter! Får inte heller glömma att det är skola imorgon, så det blir inte vara uppe länge ikväll.


Nu är det bara en halv timme kvar. Ska fortsätta fika och pyssla på innan sängs.

Godnatt med er, så skriver jag mer imorgon på morgon  

Hejdå!  

Av Lindgren - 19 september 2010 20:35

Nu är det nedräkning till jag far ner till stockholm tillsammans med mamma och två av hennes kompisar.

Kommer bli skit trevligt och jag känner redan att det kommer bli perfekt! Bara tre styckern brudar åker ner till Stockholm, sedan följer en grabb med oss på färja, där vi ska festa sönder gärnet!   


Under den helgen jag är borta, kommer inte jag heller kunna göra inlägg på bloggen, tyvärr!

Men jag kan ju lägga in kanske bilder på något? Vad tycker ni jag ska lägga ut för bilder innan jag far på resan, eller vill ni att det inte ska vara bilder kanske något annat? Intressen, vännerna, osv. Bestäm ni!

Av Lindgren - 19 september 2010 17:29

Har nyss varit och lämna bilen hos mamma min. (Hillars bil, Hillar körde!)

Ringde pappa min innan och fråga om han kunde hämta oss. Självklart! När vi kom till Hamn, ringde jag pappa och sa att vi var framme. Fick sitta och vänta en hel timme på att pappa skulle komma. Vet inte riktigt vad han sysslade med, innan vi skulle bli hämtade. Men det var väl röstningen som är nu idag. För som sagt det är ju sista dagen idag. Själv gjorde jag bort det i torsdags!    

Men efter en timmes väntan kom de i alla fall. Det var inte så farligt länge. Fick ju sitta och prata med "lillebror" R och det är alltid lika trevligt.


Men när det hämtat oss stannade vi av, så att min pappas sambo fick rösta. Sen for vi ända vägen hem till våran ensamma Rocky, som fick stanna hemma själv i hela två timmar   

  

Av Lindgren - 19 september 2010 12:25

Idag vaknade jag för en timme sen ungefär. Steg upp och Hillar gjorde kaffe och sedan satt vi och spelade tillsammans en stund.

Har inget gjort så mycket nu på morgon. Suttit framför datorn spelar, funderar på att göra lite mat i magen. Så inte den går hungrig hela dagen, som igår kväll!   


Idag ska jag ta det lugnt och bara vila ut min kropp. Känner mig helt slut, men vet inte alls varför. Har väl ansträngt mig eller något!

Sitter och halvt snorrar. Vill inte bli sjuk igen innan skolan börjar. för jag har missat så mycket nu känner jag. Men jag tror de beror på att det håller på att bli vinter och kallt.

Av Lindgren - 19 september 2010 00:41

Har nyss sett en film som heter Camp Rock tillsammans med Hillar och Rocky, självklart! Ligger tillsammans under täckena vi har i sängen och bara lyssnar och prata lite och berättar att det här är bra, osv!


Vi ska ta och börja klä på oss och ta en kvällpromenad ut med Rocky. Efter det kanske vi kommer göra lite kvällsfika och sedan blir det att se nästa film vi har på våran "lista" och den heter så mycket som Camp Rock 2.

Haha, det viste ni väl inte?


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards