Alla inlägg under september 2010

Av Lindgren - 17 september 2010 13:25

Jag vill klippa mig korthårig eller så vill jag bara tunna ut och klippa upp topparna i håret (det som är nött).

Jag är egentligen sugen på en ny frisyr till vintern. Men vet inte riktigt vad jag vill ha för stil/frisyr. För det finns så himla mycket att leta mellan.


Kan ni inte komma med några tips, vad du skulle kanske gjort om du hade mitt långa erlände!?   Kort eller bara toppa eller något annat som skulle vara kul?


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


    

(Bilderna taget ifrån google)


Funderat tidigare på någon av de här frisyrerna. Men har inte riktigt vågat än. För tänk om jag inte blir nöjd med resultatet?

Jag vill ha lång lugg! Alltså att den går ungefär på mitten av huvudet eller så funderar jag bara på att sätta upp det i en svans och sedan klippa av det, så blir det som det blir helt enkelt!   

Men jag har helt enkelt inte vågat göra något av det!


Men vad säger ni egentligen? Tycker ni jag ska göra det elelr ska jag göra något helt annat?

Av Lindgren - 17 september 2010 11:05

Nu är jag på min andra kaffe kopp idag. Känner att jag håller på att vakna till liv nu.
Kanske ska fara förbi ICA och köpa mjölk till tredje kaffe koppen idag. Har nämligen slut på mjölken här hemma. Men de tar jag då jag är sugen på kaffe igen   


Funderar på att ta och göra lunch snart också. Men vet inte riktigt vad jag är sugen på idag. Men jag kommer att komma på de så småning om!

Av Lindgren - 17 september 2010 10:00

Vaknade lite lätt först vid halv sju av att väckarklockan ringde. Vakande sen självmant klockan halv tio. Märkte också att Hilalr inte var i sängen de var då jag viste att klockan var halv tio.

Det var faktiskt skönt att stiga upp utan väckarklocka!


Sitter och dricker mitt morgonkaffe på morgon,    utan någon som minst stress på morgon och det är något jag verkligen gillar starkt!

Av Lindgren - 16 september 2010 21:36

Kanske ändå ska ta och lägga mig snart i alla fall. Kommer inte orka hålla mig uppe längre ikväll känner jag. Trodde jag skulle kunna hålla mig uppe till tolv, men tro inte jag klara av det! Ville försöka hålla mig uppe så jag få sova länge imorgon. Men det kommer att skita sig totalt.


Men kan ju bara säga, imorgon ska jag i alla fall inte göra så mycket. Ska vara hemma och bara ta det lugnt. Eftersom jag är ensam ända fram till eftermiddagen.

Då kommer mamma och lämnar Rocky igen   

Av Lindgren - 16 september 2010 20:09

Jag är verkligen jätte trött idag. Men ska förska hålla mig uppe ett tag till så jag inte vaknar så himla tidigt.

För imorgon ska jag sitta och arbeta med svenska läxan som ska vara klar den 20e september och det är ju en vecka ditt ungefär. Men måste i alla fall börja så det inte bli som historian. Jag försöker men skiter i det! Tycker egentligen inte om historia så himla mycket.. Men jag valde det för jag var tvungen att gå 20timmar en gång i veckan.


Aja, ska ta och kolla på The simpsons på tven, självklart!


  

Av Lindgren - 16 september 2010 16:56

Varit hemma nu i en timme, hade faktiskt inte tänkte sätta mig något alls idag!

Men kan i alla fall berätta att idag har jag som sagt haft prov, det var inte lätt och inte heller svårt. Men det ska ju inte vara det heller. Man kan ju inte precis allt om alltig!


Direkt efter skolan var slut försökte jag ringa Hillar. Men han svarade inte! Men efter bara just efter jag lagt på skriver han till mig, - Jag ringer dig om en stund.

Jag säger till han att jag har slutat och frågar om jag ska åka in till stan tillsammans med en kompis eller om jag ska vänta på skolan, de tog bara en litenstund så säger han, vänta där jag kommer   


Sitter just nu och dricker min andra koppkaffe idag och imorgon som sagt, då ska man verkligen sova ut så jag få sova ut ordentligt. Stackars Hillar som måste till skolan och sitta och söka praktikplats osv.

Men men, det är han som valt att gå där. Så det är inte mitt problem i alla fall.


Nedu, nu ska jag faktiskt sitta på spela lite the sims och bara ta det lungt! Kanske skriver senare idag.

Av Lindgren - 16 september 2010 06:41

Hinner med ett inlägg innan jag ska gå till bussen idag.

Varannan dag börjar jag tidigare redan 8.20 och de dagarna jag börjar tidigare så kan jag inte kanske få fler inlägg än vad jag fått de två första dagarna av bloggen.


Idag går jag till tjugo över tre. Det är lagom tid tycker jag! För då är jag hemma kring fyra kvart över fyra.

Sitter och ser på "Vakna med the voice". De frågar vad som är viktigast på frukostbordet!  Jag själv tycker faktiskt kaffe, är det viktigaste på mitt frukostbord för att min dag ska bli perfekt   

Av Lindgren - 15 september 2010 22:32

Nu kallar sängen om en liten stund!

Ska göra kvällsfika sedan kanske ta en dusch, om jag inte gör det imorgon. Blir också en rök innan jag riktigt lägger mig ner i sängen och ska försöka plugga på relgionen!


Imorgon går jag från klockan 8.20 till klockan 15.20

Börjar med att ha engelska i 50minuter, sen efter den rökpaus. Historia från klockan 9.30 - 11.20 Från 11.20 till 12.20 LUNCH! Svenska sen från 12.20 till 14.10, Religion 14.30 - 15.20

Nu få ni kanske en liten överblick över hur jag går på torsdagar, har raster mellan varje lektion! Men orkar inte skriva rast på vart ända!


Ni ha sova så gott ikväll och glöm inte Frågestunden!   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards