Alla inlägg den 26 september 2010

Av Lindgren - 26 september 2010 20:15

Sitter nu och ska ta det lugnt fram tills jag och tillsammans med Hillar och min lillebror R ska titta på film och käka godis och chips med dip.

Har redan valt en film vi ska se ikväll, den heter så mycket som "Date Night". Har skummat igenom filmen lite och den verka ganska bra.

Men man läs ju få se om den är värd 10 stjärnor eller inte   

Av Lindgren - 26 september 2010 18:21

Nu "ligger" jag och myser tillsammans med Rocky på soffan. Han kom idag från mamma vid halv fem. Mamma lämnade av han här medans hon och alla mina kära bröder, skuller till Ds föräldrar och äta middag tillsammans.


Imorgon ska jag till tandläkaren. Har med mig R och D ditt. Vill inte vara själv som sagt. Sen följer R med mig hem till Rocky efter det skulle jag tro. Vet inte om jag ska tillbaka till skolan, efter tandläkaren. Vet inte hur jag mår efter det! Bruka inte må så bra heller, efter jag har borrat, för de borra så djupt!   

Av Lindgren - 26 september 2010 13:43

Nu är det FEM dagar kvar tills jag, mamma och mammas kompis ska ner till Stockholm! Vet fortfarande inte hur jag ska packa väskan. Måste kanske be mamma komma hit och hjälpa mig, hahha.

Men det bruka lösa sig, med att man stressar och bara kastar ner saker i väskan. Men vi har ju en stor bil få jag hoppas. Så att vi rymmer allt vi har handlat där nere samt de vi tog med. Så jag tror jag ändå klarar mig få jag hoppas.


Idag har jag inte alls gjort mycket. Vaknade ungefär för en timme sedan. Min hals är inte som den ska. Men jag ska till tandläkaren imorgon och det känner jag inte peppen för! HATAR tandläkaren.   

Hoppas någon vill följa mig dit, så jag inte är ensam där. För jag vill inte dit själv!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards