Alla inlägg den 27 september 2010

Av Lindgren - 27 september 2010 22:31

Varför kan inte bara alla vara sams, för en gångs skull?   

Pratade men en av mina bästa vänner så grät över telefonen, för att det hade lämnat honom/henne där. Hur fan kan man sjunka så lågt att man "glömmer" en vän bakom sig, utan att ens har frågat om den personen vill med   

Visst kan man inte hålla reda på alla sina vänner. Men visst om man fråga och vet att en i gruppen är borta, kan man väl åtminståne tänka på att ringa/skicka ett sms? Och inte bara, "Jag glömde!" Det är bara BOOLSHIT!

Man glömmer inte en vän, man verkligen tycker om! Okej, du kanske inte bry dig lika mycket som jag, men jag bryr mig! Pratade ungefär i 10-15min med honom/henne och jag viste inte vad jag skulle ta mig till. Bor ju inte i närheten längre. Kunde inte vara ett stöd för personen som verkligen behövde det, som jag verkligen bryr mig om!   

F*N att jag inte var där! Då hade jag ståt upp till 100%, men det vet du att jag gör ändå! Du har ståt mig nära i ungefär 8-9år nu och du är fortfarande den personen jag träffade för första gången. Ingen kan ändra på dig! Det är bara du som kan.

Av Lindgren - 27 september 2010 21:20

Sitter och funderar om jag ska äta middag eller om jag ska ta och bara göra kvällsfika, sedan mysa tillsammans med Hillar.   

Tro det kommer bli en jobbig natt i natt, har fortfarande ont i magen sen i morse!


Hos tandläkaren gick det bra, det berättade för mig att jag har borstatsönder emaljen!? Hur kan man göra det? Jo, man borstar så hårt att man trycker ner tandköttet och det är just det jag har gjort. Aja, inte mycket med det i alla fall.

Tandläkar räkningen gick på under 500kr! Trodde det skulle vara tre gånger så dyrt än vad jag fick det till. Men jag tyckte det var värt, för mina tänder i alla fall.   

Av Lindgren - 27 september 2010 18:21

Har funderat länge på om jag ska köpa en ny mobiltelefon eller om jag ska köpa en dator! Men vet inte om jag ska ta och köpa en av mobilerna jag är riktigt sugen på och det är en Sony Ericsson W20i Zylo, Sony Ericsson Hazel osv.

Men måste fortfarande fundera om jag verkligen vill köpa en mobil riktigt än. Fundera om jag egentligen ska vänta tills nästa år. Men vill VERKLIGEN ha en ny mobil. Har haft den jag har nu i ca tre år! Jag är less på den mobilen jag har och då menar jag verkligen, LESS!


  

Av Lindgren - 27 september 2010 17:52

Kollade på en hemsida, som Hillar skickade till mig. Letade efter vinterjackor, men jag vet inte om det här är riktigt vinterjackor. Men snygga var de i alla fall!


 


Jag vill i alla fall ha en jacka,

som täcker rumpan.

Av Lindgren - 27 september 2010 07:57

Nu kan jag sitta och ta det lugnt fram till thugofem över åtta. För då går nämligen min buss in till stan. Så nu är det bara att vänta.


Efter min två timmars svenska, har jag lunch. Driekt efter lunch ska jag till tandläkaren och kolla upp mina tänder! Fyfan, längtar inte. Men det ska i alla fall göras bort förr eller senare   

Av Lindgren - 27 september 2010 07:32

Godmorgon kära läsare. Sitter och har nyss ätit upp mina nudlar och drukit upp kaffet. Bara en macka kvar som ska ner i magen. Sen ska jag ut med Rocky i det kalla vädret. Är ju för tusan nästan minus grader ute! Huvva, fy få tusan hurven nu ju.

Aja, mer om det jag ska komma till. Har nyss skickat lillebror R till skolan/bussen. Han åt inge kvällsfika token! Kommer ha ont i magen känner jag på mig   Men det är inte mitt fel, försökte väcka han tjugo i sju för att han skulle hinna få mat i magen, men icket de.


Aja, ska ta och äta upp min macka. Sen ska jag ut med Rocky, efter de ska jag fixa håret och göra klart för bussen in till stan tillsammans med Hillar.

Är tusan bara 0.0plus/minus ut och inne har vi 22.5 plus grader! Fyfan, jag kommer ångra att jag valde att gå ut med Rocky idag   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards