Alla inlägg den 21 september 2010

Av Lindgren - 21 september 2010 19:12

Har nyss vaknat IGEN. Har sovit en stund nu på eftermiddagen. For hem tidigare på skolan och kom hem kring tre. Men jag har inte orkat göra någonting alls, för jag haft så himla ont i min magen och jag känner fortfarande magontet. Men inte lika mycket som vid lunch tid.


Tror idag faktiskt att det här blir sista inlägget. Men ska försöka skriva mer imorgon på morgon om jag nu ens vill vakan imorgon   Men det tror jag säkert. Vill ändå inte sova bort dagarna.


Imorgon blir det att stanna hemma och vila magen, huvudet och kroppen framför allt. Vill inte göra så att febern blir hög än vad den redan är!

Av Lindgren - 21 september 2010 06:43

Sitter och dricker kaffe nu på morgon så man kan ta och vakna till liv. Idag på schemat står det att jag ska på skolan, sen står det inte mera. Så jag ska vä'l försöka hitta på något under eftermiddagen.

Men jag har planerat vad jag ska göra på min lediga fredag! Jag och tillsammas med Hillar ska gå på stan och shoppa lite lätt! Ska i alla fall leta ett par jeans byxor under den dagen. Är tydligen 20% rea på city kompaniet då.


Ska fortsätta att äta upp min macka och sedan börja göra mig klar för att fara till skolan.
Men ni få ha en sådan bra förmiddag! Så hörs vi efter jag slutat skolan och kommit hem och lugnat ner mig   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards