Alla inlägg under december 2010

Av Lindgren - 9 december 2010 06:49

Alla har vi drömmar och alla drömmer om olika saker. Jag minns tyvärr inte min dröm i natt. Men jag sa till Hillar igår kväll att jag skulle drömma om CS, haha! Ingen aning om nu det riktigt stämmer. Alltså om jag drömmde om det eller inte. Men det tror jag ju verkligen inte.


Av Lindgren - 9 december 2010 06:12

Idag steg jag upp riktigt tidigt idag, för att Hillar ska upp till praktiken och jag sa till han att han skulle väcka mig så att jag hinner göra mig i ordning.

Ska göra så himla mycket nu på morgon, det känns i alla fall så idag. Men ska ut med Rocky göra mig klar för mötet jag har idag på morgon. Men det är så himla kallt idag så jag hoppas det blir varmare ute. Men det ser inte så självklart ute, eftersom det är 20 minus ute och det är inte kul att inte ha rätt kläder på sig då inte!


Hoppas det blir varmare idag på eftermiddagen. Så man inte fryser ihjäl då man går utanför ytterdörren. Men det ser inte alls ljust ut. Men jag håller tummarna för bättre väder. Kanske blir att ta på sig täckbyxor idag!



När jag ser denna bild är jag så himla sugen på att färga håret. PS. Den är photoshopad!

Av Lindgren - 8 december 2010 18:23

Fikade idag tillsammans med "lilla syster" E, efter skolan. Tog in så många bilder! Men har tre stycken att erbjuda er på. Hoppas ni haft en toppen dag som jag i alla fall.

  • Köpte en kladdkaka med lite grädde och cola. 
  • Sen köpte jag två julklappar på Lekia. (SKITNÖJD!)

Blev i alla fall trevligt tillsammans med henne på stan. Hon hjälpte mig att leta julklapp till min lille bror.


   




Av Lindgren - 8 december 2010 07:57

Nu har jag äntligen gjort mig redo för skolan    Tog ett tag att kliva upp ur sängen idag. Trodde att jag inte skulle ta mig upp. Men nu är jag i alla fall på klädd och redo för att bussen ska komma.


Efter skolan ska jag tillsammans med "lilla syster" fika ute tillsammans. Vet inte riktigt vart än. Men det få vi se då! Kanske blir lite kort tagna under dagen, beror på om jag har lust. Har i alla fall med mig den!   

Jag minns ju sist jag tog med den till skolan! Haha, V hade det inte allas roligt kunde jag tänka mig  

Av Lindgren - 8 december 2010 07:02

Man få alltid önska sig någonting. Det gör jag nästan varje dag faktiskt! Jag önskar mig kläder, en ny mobil osv. Men man få aldrig det man önskar sig har jag tänkt på. Så varför inte köpa sin egna julklapp i år? Jag har funderat på det jätte länge nu och jag tror faktiskt jag ska köpa mig min egna julklapp. Men den kommer att komma sent hem till mig isåfall. Eftersom jag inte har tid med mina egna julklappar, har andra att tänka på just nu. I alla fall Williams julklapp!


Av Lindgren - 7 december 2010 22:27

Nu blir det nattmacka sen ska jag direkt i sängen och sova. Skola imorgon och få hoppas det går vägen!

Har bokat in en fika tillsammans med min "lilla syster" E! Jag hoppas det inte är så kallt ute imorgon. För då vet jag va jag ska ta på mig   

Jag håller tummarna för MAX -10grader!

Av Lindgren - 7 december 2010 15:46

Nu är det mindre än en vecka kvar tills Hillar fyller år!   

Kan inte vänta längre, jag vill ge han presenten redan nu. Men inte så lätt det inte, när den är hemma. Men men, han få vänta och det få jag också   


Jag har i alla fall snart gjort bort alla julklapps inköp, har bara en kvar som jag inte har köpt än och det är till William min MINSTA lille bror. Men det är så himla svårt att hitta till killar tycker jag. Men ändå så har jag köpt till alla mina tre andra bröder redan. Så hur svårt kan det egentligen vara?

Är jätte nöjd över de andra julklapparna jag har köpt till familjen. Få hoppas att de är nöjda i alla fall!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards