Alla inlägg den 28 december 2010

Av Lindgren - 28 december 2010 21:59

Ja julen är över, men julgranen står fortfarande uppe.   


Har som sagt typ ingenting att blogga om i veckan. Förutom att på nyår ska jag umgås med vännerna och bara dricka och spela lite spel. Kommer i alla fall inte bli som förra året! Ska inte festa så jag inte vet vad jag heter som sist i alla fall, haha!


Hoppas VERKLIGEN att 2011 är det "bästa" året någonsin. Men det kan jag ju glömma känner jag. För det kommer inte att hända det heller! Jag känner det i magen och uppåt..


Av Lindgren - 28 december 2010 16:05

Lovar du att vara ärlig? JA!
Du heter:
Caarina
Smeknamn: KiKki, Älskling, Dotter, osv 
Beroende av: Coca cola, internet och mobilen
Vem behöver du mest just nu: Min familj
Vad tror folk om dig? Säkert en massa skit!
Stämmer det? Nej det gör det inte, men folk har inget liv, så de får tro vad dom vill.
Vad får du oftast komplimanger för? Hmm mina ögon..
Brukar du skratta för dig själv? Ja allt för ofta tyvärr
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: - Har tyvärr tagit bort alla mina sms, så jag har inga sms där längre.
Var bor du? Skellefte
Trivs du där: Nja, kunde ha varit bättre.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit och cider..
Brukar du bli för full: Jo tyvärr.
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Ja.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Skaffa ett jobb.
Hur svarar du i mobilen: Hej.. (namn)
Vem ringde du senast? D
Antal timmar sömn inatt: Ingen aning faktiskt
Sov du ensam: Nej
Tycker du om din pappa: Ja
Brukar du komma i tid: På minuten typ.
När mår du bra: Alltid tycker jag!
När blev du fotad senast: Ego bilderna talar för sig själv eller hur?
Hur känner du dig nu: Som en piggelin!
Vanligaste färg på dina kläder: Alla färger, men mest svart.
Är du smart: Jag tror jag inte är det.
Var du aktiv i skolan: Nja..
Vad saknar du: Pengar, och sommaren, och familjen ihop
Hade du en bra kväll igår: Den var väl som alla andra kvällar?
Favorit dryck på morgonen: Beror på vad som finns i kylen.
Rakar du benen: Absolut!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika.
Är du blyg? Ja lite..
Sysslar du med någon idrott: Räknas att sova?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland, ibland inte.
Är du bortskämd: Nej det är jag inte.
Vad gör du i morgon: Jag vet inte, ska fundera på saken.
Vad är det värsta du vet? Att vänta, det klarar jag inte av.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika per månad.
Vad behöver du just nu? Ny mobil och lägenhet
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen, det är bara en kändis.
Vad längtar du till? Just nu till sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Nja både ja och nej
Vad är det finaste du fått? Hmm jag vet faktist inte.
En speciell dag du minns: Den dagen jag vill lära lillebror att cykla.
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: Familjen
Om fem månader: Då lever jag, få jag hoppas
Du samlar på: Kläder
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: D
Vilken tid gick du upp idag: 14.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: Jag vet inte, spela kanske?
Är det okej att gråta: Ja det tycker jag
När grät du senast: Minns inte..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle skönhetsoperera mig, shoppa osv. 

Bär du glasögon eller linser: Nej inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte
Har du piercing: Ka om ni inte har sett det.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta:  Nej.
Är du bra på att laga mat: Jag är fruktansvärt dålig på laga mat.
Gillar du att dansa: Nej.
Är du flygrädd: Nej, men trodde det.
Vad dricker du helst när du är törstig: Coca cola, vatten eller redbull
Vilken är din favoritglass: Piggelin.
Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag. 
Vad äter du helst när du ser på film: Allt som går, och är gott
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej :(
Har du tandläkarskräck: Ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Båda
Vilken ögonfärg har du: Blågröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger
Biter du på naglarna: Nej, har gjort
Röker du: Ja, vill sluta
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig, jag är för lat
Senaste låt du hörde: Hmm kommer inte ihåg 
Vad gör du på helgerna: Festar, umgås med familjen, ser film, spelar spel.






















































Av Lindgren - 28 december 2010 00:25

Vad händer för er på nyår?   

Inte långt kvar dit nu,

3-4 dagar kvar.

Jag känner det pirras i fingrarna!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards