Alla inlägg den 2 december 2010

Av Lindgren - 2 december 2010 20:48

Om vilken minut som helst kommer min älskling!   


                   

Av Lindgren - 2 december 2010 16:52

Varit på mötet som var idag klockan 12.30, det gick jätte bra tyckte jag. Mer än vad jag hade förväntat mig i alla fall. Ska dit nästa vecka igen.

Idag kommer mamma min och lämnar Rocky klockan nio cirka. Få hoppas han har varit snäll mot mamma min. Men han är alltid som en svans bakom henne, så det ska inte ha varit några som helst problem tycker i alla fall jag!


Men.. har inte så mycket mer att skriva om just nu. Kommer väl lite senare få jag hoppas!   

Av Lindgren - 2 december 2010 11:39

Skriver som sakt inte fulla namn på bloggen. Men detta är det ända undantagen känner jag och jag ska i alla fall berätta lite kort och gått om mina fyra små bröder.. Samt hur många "extra" syskon jag har.


Rickard, är en av mina "älsta" småbröder på mammas sida.

Han har alltid varit den som ståt upp för jag och hans lillebror, samt min.    Man behöver alldrig vara rädd att någon ska gå på en då han är med vid ens sida. Jag älskar verkligen dig lillebror och jag vill att du ska veta om det!


Emil, den minsta lillebrorn jag har på mammas sida.

Han har alltid varit den "tysta" och den lugna Emil. Trodde verkligen han skulle bli en riktigt Emil i Lönneberga men det stämmer INTE alls!   Han är den mjuka och mest sparsamma och kan dela med sig av nästan allt. Men inte vid vissa tillfällen. Kommer alltid att finnas vid din sida DVD!


Albin, den "älsta" lillebrorn på pappas sida.

Jag viste alltid att du var något speciellt för mig! Jag har alltid ståt vid din sida och hjälp dig när du behövt det! Jag kommer aldrig, ALDRIG att lämna dig. Jag saknar dig för varje dag, jag är ifrån dig..  


William, den minsta av alla bröder jag har, på pappas sida.

Du är den minsta lillebrorn jag har! Du har lärt dig saker och ting så himla fort..Kan inte tiden backa tillbaka. För du har blivit LÅNG som attans.. Känns som jag kommer vara lillasyster när du har vuxit klart! Sluta växa   


Sen eftersom både mamma och pappa har tjej/kille så har ju jag några till syskon.

Nallens barn och han har 2 stycken busungar.

Babbans barn och hon har 3 stycken, 1 tjej och 2pojkar.


Av Lindgren - 2 december 2010 09:24

Om jag inte minns fel idag på morgon kändes det som att Hillar stressade.

Sen blev jag väckt av C ÅTTA på morgon. Kan du ta och lägga ner med att ringa mig morgon/kväll och fråga om jag ska till skolan nästa dag? Du ser väl för f*n om jag åker till skolan eller inte! Jag klarar mig utmärkt själv... Sen sa jag till dig att jag är ledig imorgon!


Idag har jag ett jätte viktigt möte jag ska gå på idag. Jag vet inte om jag kommer att hitta dit riktigt. Men jag håller tummarna för mig själv att det ska gå jätte bra idag och det hoppas jag verkligen att det gör. Är nervös och det pirrar i magen.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards