Alla inlägg den 29 december 2010

Av Lindgren - 29 december 2010 22:28

Asså, det här var inte lätt. Men det ända som egentligen upprör mig är folk som ljuger en rätt upp i ansiktet och samt snackar skit om en kompis bakom ryggen på henne/honom.

Ja, jag har gjort det och det står jag för. Men jag sa förlåt och fick ett godkännande på det och vi är fortfarande vänner och det var inte heller en liten grej!


Ja som sakt jag behöver väl inte skriva så mycket mer än det. Men jag tror ni förstår mig ändå!

Om INTE kommentera!



Av Lindgren - 29 december 2010 20:05

Ja vad ska jag skriva om nu då.. Minns ni mitt andra ögonblick egentligen? Kanske inte, isåfall tycker jag att du ska kolla det innan du läser det här ögonblicket! För jag har inget ögonblick jag kommer ihåg. Jo vänta nu! Jag kom på en medan jag skrev...


Jag minns när jag var liten och pappa min skulle natta mig godnatt. Jag minns hur han såg ut. Han hade cirka 3cm "långt" blont hår och murstach (stavning?). I alla fall han natta mig godnatt och jag somnade fort för jag fick lyssna på en nattissaga!

Nästa dag så sovde jag länge och jag minns att vi skulle vara någonstans en viss tid och pappa min försökte väcka mig och till sist fick han upp mig och gissa mitt babyface! Jag grätt och skrev på min pappa för det var en "annan" karl i mitt rum som väckte mig. Den här "mannen" försökte lugna ner mig och han försökte berätta att det var.. HAN som var den här "andra mannen" i mitt rum.


Asså fatta ni hur rädd jag var? Han kunde väl ha tänkt på det medans jag var vaken eller hur?   

Av Lindgren - 29 december 2010 20:01

Totalt glömt bort listan känner jag! Ajabaja, men jag tar igen detta på momangen. Är ju när 2011 nu och jag vill gärna hunnit klart listan då. Få se om jag klarar av det! Tror du/ni det. Tänkte i alla fall annars göra två stycken eller varför inte tre per dag nu fram till nyår. Kommer annars inte hinna listan!


Dag 1 – Presentera mig själv

Dag 2 – Min första kärlek

Dag 3 – Mina föräldrar

Dag 4 – Det här åt jag i dag

Dag 5 – Vad är kärlek?

Dag 6 – Min dag

Dag 7 – Min bästa vän

Dag 8 – Ett ögonblick

Dag 9 – Min tro

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag

Dag 11 – Mina syskon

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Vad hade jag på mig idag?

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Den är månaden

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 24 – Det här få mig att gråta

Dag 25 – En första

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Mina ambitioner

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Av Lindgren - 29 december 2010 18:47

Kan ta och lägga in en sådan här och "berätta lite kort vad jag har gjort 2010. Kan alltid vara kul och se vad man har hunnit med och inte. Så vi få väl se var frågorna lyder/säger!


Hur har året 2010 varit för dig? Både bra och dåligt faktiskt.

Bättre än förra året? Hmm, kommer riktigt inte ihåg 2009, 2010 är som sagt nu.

Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Knepig fråga, men måste ju bli april.

Har du flyttat under år 2010? Både ja och nej där faktiskt!

Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja, jag har många och de flesta ligger på kategorin youtube.

Isåfall vilken? Kolla kategorin Youtube!

Har du druckit alkohol? Ja!

Har du rökt? Ja.

Har du kysst en främlig? Kommer inte ihåg!?


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? Upp och ner, ner och upp.

Har du varit kär? Ja.

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja, syskon, föräldrarna osv.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja!

Har du haft sex någon gång under året? Ja..

Har du haft ett hemligt förhållande? Nej.


SORG&HÄMD

Har någon i din närhet tagit självmord? Inte vad jag vet.

Har någon i din släkt avlidit? Inte det här året. Sist var 2008!

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Inte va jag vet..

Har du varit i slagsmål? Nej.


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? Ja, många gånger!

Isåfall vad? :(

Har du skämt ut dig? Ja.

Har du ljugit för en vän? Nej.

Har du varit ute en hel natt? Som "liten" ja.

Har du blivit tagen av polisen? Nej.

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja.


SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du i? Medlefors.

Har någon varit elak mor dig i skolan? Ja.

Hatar du någon i din skola? Nej, inte på skolan jag går i nu.

Har du gjort något framsteg? Kanske det, kanske.

Har du haft alla rätt på ett prov? Nej.


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? Ja.

Har du förlorat en vän? Ja.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja.

Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej.

Har du ljugit för en bästavän? Nej.

Har du haft en relation med en vän? Inte vad jag vet?

Har du många killkompisar? Jo, lite här och där.




ÅRET 2010

Hur har året 201o varit för dig? Både bra och dåligt
Bättre än förra året? vet intte
Har du träffat några nya vänner? jaapp
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? december
Har du flyttat under år 2010? ja
Har du hittat en ny låt som du älskar?  jodå
Isåfall vilken? moonshine
Har du druckit alkohol? aaa
Har du rökt? a
Har du kysst en främling? aa

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2010?nja
Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? aa
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja!!
Har du haft sex någon gång under året? ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nope

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? noop

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nope
Har du varit i slagsmål? Nepp


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja..
Isåfall vad? :)
Har du skämt ut dig? ooo  ja
Har du ljugit för en vän? nop
Har du varit ute en hel natt? a

Har du blivit tagen av polisen?
 ne
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? 
a
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? aa

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? ingen
Har någon varit elak mot dig i skolan
? Yes
Hatar du någon i din skola? många de
Har du gjort något framsteg? kanske
Har du haft alla rätt på ett prov? nej

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Jupp
Har du förlorat en vän? jupp
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? nop
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? kanske
Har du många killkompisar?
 så de finns över
Av Lindgren - 29 december 2010 15:33

Har varit uppe på solbacken tillsammans med Hillar och köpt mat till veckan och fil till Rocky. Sen köpte jag hem lite alkohol till nyår. Var ett tag sedan känder jag och jag köpte ganska mycket tycker i alla fall jag. Få se om man hittar hem på nyårs, annars måste jag be mina vänner ringa mamma så hon kan få hämta mig om det skulle vara så illa. Men tro inte det ska vara några som helst problem alls.


Idag ska jag bara sitta i lägenheten och se dum ut. Har inte lust attt gå ut igen. Sen var vi också hos tandläkaren och fixade Hillar hål i hans tand. Så nu ser han ut som en ny människa igen!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards