Alla inlägg den 17 december 2010

Av Lindgren - 17 december 2010 20:03

Jag ska sluta öppna min stora käft!

Jag orkar inte längre faktiskt.

Ska det vara så här typ varje dag?

Så orkar jag faktiskt inte längre   

Av Lindgren - 17 december 2010 17:30

Hillar for direkt han kom hem och köpte pizza till mig eftersom jag ligger hemma och är sjuk. Gud vad underbart snäll han är!

Kan inte dagen bli ännu bättre? Nej faktiskt inte, är nöjd att Rocky gjorde sitt behov direkt vi gick ut. Det tog bara tio minuter för han, så jag skyndade mig hem. Eftersom det blåste så himla mycket när jag gick ut med honom.


Snart kommer Hillar hem och då ska vi se tv/film och mysa framför tven ett tag, hoppas jag i alla fall. Annars håller jag fast honom så han inte tar sig någonstans! *Haha*   

Av Lindgren - 17 december 2010 14:30

Ja det ät bara en vecka kvar till jul nu. Har redan köpt alla julklappar, förutom till Hillar och två syskon, men de vet redan julklapparna! *Haha* Jag vet inte vad jag riktigt ska köpa till Hillar än, har inte funderat på det heller. Tänkte bara på hans mobiltelefon han fick till present! 


Sen är det ju bara två veckor kvar till nyårs och den är också bokad. Så det känns skönt att det är klart. Bara hitta något jag ska ha på mig, men det ordnar jag redan i veckan. Kollar bara igenom garderoben så hittar jag något jag kan ha på mig och det är ju inte heller så enkelt som det låter. Men jag hittar alltid någonting bortgömt.


 


Bilderna är tagna år 2010, förra årets bilder.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards