Alla inlägg under december 2010

Av Lindgren - 14 december 2010 18:29

1. Hur gammal är du om 5 år? 25.

2. Vem träffade du senast? Min hund Rocky.

3. Hur lång är du?  166 cm.

4. Vilken var den senaste filmen du såg? Ingen aning, om jag ska vara ärlig.

5. Vem ringde du senast? Hillar!

6. Hur löd ditt senaste sms? "Saknar dig.. "

7. Vad är dagens planer? Sova.

8. Föredrar du att ringa eller smsa? Både och.

9. Är dina föräldrar gifta, skilda eller sambos? Skilda...

10. Vilken ögonfärg har du? Blå/Gröna.

11. När vaknade du idag? 06.00

12. Har du nån gång hittat en katt? Utanför uteplatsen.

13. Vilket är ditt favoritställe? Hemma och där jag känner mig trygg.

14. Vilken plats föredrar du minst? Platser som drar upp hemska minnen.

15. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Förmodligen på ett jobb jag verkligen drömt om!

16. Vad skrämde dig som barn? Vad som fanns under sängen och tandläkaren.

17. Vem fick dig senast att skratta? Hillar!

18. Sover du på nån speciell sida? Vänster om du ligger på ryggen.

19. Känner du någon som fyller år samma dag som du? Nej.

20. Kan du andra språk än svenska? Hmm..

21. Har du nån gång åkt ambulans? Inte vad jag vet.

22. När kysste du senast någon? Idag.

23. Föredrar du havet eller pool? Havet, klart!

24. Vem är den roligaste människan du känner? Humor har liksom ALLA.

25. Välj 3 ärr på din kropp? Mina ärr på knäna!

26. När var du senast i kyrkan? 3an, mitt i stan.

27. Vad sover du i? Underkläder.

28. Äger du något dyrt smycke? Nja.

29. Vad är du mest nöjd med dig själv? Ögonen.

30. Vad ska du göra efter att du är klar med detta? Inget speciellt faktiskt, ju NUDLAR!

























Av Lindgren - 14 december 2010 18:19

Jag vaknade ca för en halvtimme/timme sedan och jag trodde det var onsdag idag. Hillar hade jätte svårt utav att ens väcka mig idag. Undra hur det ska gå då jag ska till skolan imorgon? Jag hoppas jag inte är lika svårväckt som jag var idag. Annars kan det börja bli problem!

Inte små, inte stora.. men i alla fall lite problem.


Så här kom mer jag se ut imorgon!

Av Lindgren - 14 december 2010 13:25

Idag efter mötet gick jag inte på stan, jag gick inte till Hillars skola. Utan jag for mot Morö Backe/Mora Höjden och umgicks med S.

Vi pratade en MASSA tillsammans och det var jätte trevligt att umgås med dig, sen var du underbar som följde mig en bit till bussen. När vi gick åt skilldra håll, fick jag stå och vänta på bussen ett tag.

När jag kom hem gick jag direkt ut med Rocky och lätt han göra sitt, sen vart det snöbollskrig tillsammans! Haha, trodde jag skulle dö idag. Rocky kom bakom mig och jag trodde han skulle putta mig i snödrivan IGEN   Men det hände inte *Haha*

Av Lindgren - 14 december 2010 07:19

Nu har jag gjort mig klar inför mötet, nu väntar jag bara på att bussen ska komma. Men det är ju 40minuter ditt, så jag tänkte bara meddela det till er    


Idag efter mötet, kanske jag går på stan och kollar efter en ny vinter jacka, samt en ny mobiltelefon. Ska i alla fall kolla runt vilken jag skulle vilja ha. Har inte riktigt berstämmt mig än, men jag ska i alla fall hålla mig till Sony Ericsson mobilerna. För den jag har nu har hållt i 3år, men det ända som krånglar ibland. Men inget jag bryr mig om speciellt mycket, eftersom den är 3år.


Men telefonerna och jackorna jag har tittat på förr kan jag lägga upp bilder på, eftersom det är någon av de här jag vill ha och BEHÖVER.


    

Av Lindgren - 14 december 2010 06:28

Gud, det är alltså en och en halv vekca kvar till julen. Jag ser verkligen fram i mot julen i år. Har sett fram i mot den sen första början. Men men.. i alla fall. Jag håller på att göra kokta ägg och sitter och dricker mitt kaffe. Ska ta och göra mig i ordning, för att väcka Hillar så inte han är grinig imorgon på morgon. *Haha*


Idag har jag möte på Campus klockan 8.30 Sen efter mötet slutar jag skolan, så då få vi se vad som händer. Jag vet inte om det blir att gå på stan och kanske umgås tillsammans med någon av tjejkompisarna. Eftersom det är så tidigt på morgon jag slutar. Men få väl se om det händer något speciellt efteråt.



Av Lindgren - 13 december 2010 22:09

.. för idag. Har i alla fall haft trevliga besökare hemma hos mig idag och det är det som räknas för mig i dag i alla fall.


Känner att ALL jädra elektronik,

 är i mot mig i dag   

Så jag ger upp för idag som sagt!

Men imorgon är den ny dag!


Så jag lägger mig i sängen istället idag och sover till imorgon. För imorgon har jag möte, sen efter mötet ska jag hem igen. Kanske diskar och donar på i lägenheten om nu internet inte funkar som jag vill och det hoppas jag den gör. För jag vill spela på FB!


Av Lindgren - 13 december 2010 11:28

Varför heter det pepparkakor, då det inte är peppar i kakorna?

Skickade ett sms till 118 100 och frågade, sitter och väntar på att de ska svara på min fråga! Att det kan ta så lång tid att svara på en fråga? Men det är väl självklart, det är väl många som har många frågor att ställa de. T.ex Vart står min bil? eller Vad är rosa sockar?


Minns när jag satt och skickade en massa sms till de och frågade de frågorna och jag fick alltid roliga svar tillbaka. *HAha* Att man inte umgås med de jag umgick med då jag frågade de frågorna, det känns jätte trist.


Sitter ochså och fundera på vad som händer med alla vänner man umgick med? Ingen verkar höra av sig längre, så jag har gett upp hoppen att finna de igen  Eftersom de aldrig hört av sig tidigare, jag vet vilka det är. Men tänker inte sitta och skriva upp alla namn, för det känns inte så himla snällt samt så är det också taskigt att rabbla upp namn.. När det själva vet vilka man menar, hoppas jag i alla fall!

Av Lindgren - 13 december 2010 07:49

Idag är det lucia och idag på skolan ska vi tydligen lyssna på sånger om jag inte förstått det rätt. Sen om jag forstått schemat rätt idag, så ska vi få lunch på skolan idag. Sen efter lunch är det lektioner som vanligt!


Idag är det mycket som händer idag. Jag har mycket att göra idag. För idag fyller Hillar år och mina föräldrar kommer hit idag och ska fira honom. Så jag hinner inte skriva mer inlägg först ikväll någon gång.


Men i alla fall ska göra mig klar nu.. Så jag inte missar bussen eller något liknande. Ska sitta och titta på tv lilla stunden som är kvar.


PS. Har inte sjungt för Hillar idag   Men det kommer inte att hända, för ingen sjöng för mig då jag fyllde år   Rätt ska vara rätt, tycker i alla fall jag!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards