Alla inlägg under december 2010

Av Lindgren - 20 december 2010 07:06

Snor och hosta!

Det hindrar mig inte till att inte fara till skolan och umgås med vännerna. Jag har inte tänkt vara hemma två ynkliga dagar, bara för att jag inte kan bli frisk. Men jag håller tummarna att bli frisk innan jul och nyår.


Av Lindgren - 19 december 2010 21:14

..kvar av skolan. Sen är HT-2010 avklarad!
Men ser fram i mot nästan termin och hoppas att det håller så som det ser ut i alla fall. Det är i alla fall inte farligt. Utan det är bara det, att jag bli så himla skoltrött osv. Men som sagt, jag klarade av HT, då borde jag F*N klara av VT ännu bättre!


Av Lindgren - 19 december 2010 11:34

Nu är det inte långt kvar till julaftons kväll. Ser fram i mot att umgås med familjen.

Jag har bara ett beskymmer innan jul och det är: - Kommer verkligen bilen att gå igång förre jul?

Om inte bilen går igång blir det ingen jul tillsammans med min familj och julklapparna får ingen som jag köpt. Håller verkligen tummen och tår för att det ska gå på mitt sett och ingen annans. Men som sagt, det är ingenting jag behöver fundera på nu egentligen. Eftersom det är bara söndag idag och vi ska åka en onsdag.


Av Lindgren - 19 december 2010 01:26

Som rubriken säger, så kunde man inte gå utanför dörren för cirka 4-5timmar sedan om jag inte minns fel nu. Hela gågatan var täckt med en massa snö! Så jag gick inte ut med Rocky först de hade skottat upp gågatan.



Kanske inte den bästa bilden jag kunde få. Men som ni ser, så kan man inte gå! Det är ca 15cm djup snö på gångstigen. Sen ser ni ju hur buskarna ser ut.

Av Lindgren - 18 december 2010 17:56

Sista önselistan innan jul då! Jag har så många planer på vad jag vill köpa till mig själv så det inte finns ord att beskriva. Men kan ta upp det lite lätt nu i alla fall.


           


Lite av det jag önskar mig i julklapp. Men mest är det mjuka julklappar jag vill ha i julklapp. Men har sagt till familjen, att jag vill ha porslin och en massa pengar.

Om jag få massa pengar så blir det en ny mobiltelefon på mellandagarna. För jag orkar verkligen inte med min mobil längre, jag HATAR den!

Av Lindgren - 18 december 2010 17:06

Blev sjuk i veckan, så jag har sugit på halstabletter och drukit te   

Men det bästa med att vara sjuk är faktiskt att man bli ompysslad,

både Hillar och Rocky tar hand om mig.


Håller på att göra mikro lasange just nu. Orkar verkligen inte stå och laga något mat, verken jag eller Hillar har tid eller lust med det!


 

Av Lindgren - 18 december 2010 00:39

Något jag ångrar? Hmm.. Finns så himla mycket jag vill ändra på i mitt liv, så det finns inte ORD att beskriva. Men om det var någonting jag verkligen var "tvungen" välja bland, så finns det så mycket att välja bland.

MEn om jag säger så här i alla fall.. Jag ÅNGRAR att jag inte har så himla mycket kontakt med alla mina "gamla" vänner som jag hade förr. Ett till exempel är ju år 2009. Då jag kände att ALLT ändrade sig runt omgivningen. Alla flyttade, skaffade nya förhållanden, nya vänner osv. Men som sagt jag ångrar mest att jag har förlorat kontakt med så många utan mina vänner.

Jag ber verkligen om ursäkt!

Av Lindgren - 17 december 2010 20:03

Jag ska sluta öppna min stora käft!

Jag orkar inte längre faktiskt.

Ska det vara så här typ varje dag?

Så orkar jag faktiskt inte längre   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards