Alla inlägg den 22 december 2010

Av Lindgren - 22 december 2010 19:29

Nu är man ÄNTLIGEN hemma hos mamma!   

Innan jag kom till mamma så var jag ju tvungen att packa. Det tog ca 4timmar. Sen har jag ju tvättat idag också, skönt att det är bort gjort. Hillar kom hem ca tolv och tog det lugnt, jag också.

Efter att ha vilat ett tag och bilen hade blivit varm så ska man ju in med alla saker i bilen och det tog ca en halvtimme. Sen bar det i väg till Solbacken och se så man skulle hitta julklapp till, men jag hittade inte det jag sökte, för det var en som var halvstressad. Så jag sket i det!   

Fortsatte våran färd mot mamma, men de vart bara ett stopp hemma hos pappa så man fick lämna alla julklappar till mina bröder och pappa självklart.

Sen NU äntligen sitter jag här, efter att ha fikat med familjen hemma hos mamma!


Av Lindgren - 22 december 2010 13:02

Håller på att packar och tvättar kläder för fulla muggar!  

Ska som sagt vara hos min kära mamma i ca två veckor fram och då måste jag packa ner allt jag behöver till de veckorna jag ska vara där. Samt ska jag ha massa annat som tex Rockys hundmat, julklapparna, datorerna osv. Det är alltså inte alls lite som ska in i bilen våran.

Sen få jag hoppas att bilen startar och att allt går enligt planerna idag, för det är kallt ute!

Av Lindgren - 22 december 2010 00:07

..lillebror på födelsedagen!   


Idag är det din dag idag, det är dig vi firar för och idag kommer jag hem. Så då kommer du få öppa din födelsedagspresent/julklapp.

Älskar dig och du betyder allt för mig! Finns alltid här för dig om du behöver mig. Kom ihåg att jag alltid finns bakom dig vart du än står/är/går osv.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards