Alla inlägg den 1 december 2010

Av Lindgren - 1 december 2010 20:58

Ska ta och lägga mig ner i sängen och se på tv tillsammans med Hillar.

Imorgon stigger Hillar upp klockan fem! Fyf*n säger jag bara.. Men men, han måste. Han har ju som sagt fått praktisera nu idag och någon vecka framåt.

Imorgon har jag också viktiga saker, jag ska på en mycket, mycket viktigt möte i alla fall. Men berättar jag inte. Vill hellst ha det för mig själv och inte att alla i världen ska veta om det.


Aja, kan inte skriva mer än så här tyvärr. Har ett program/film jag vill se som går exakt nu på kanal 6 och den heter så mycket som The Ringer.


Godnatt!

  (IMORGON)



Av Lindgren - 1 december 2010 19:24

.. dags att lägga sig ner under täcket och sova? NEJ!

Ska ta och se på Paradise hotel!   


Ser det varje måndag till torsdag!
Jag "älskar" verkligen programmet   

(Älskar är att ta i! Men ää..!)


Aja, nu börjar de.

Harebra mina kära bloggläsare!

Av Lindgren - 1 december 2010 12:02

ÄNTLIGEN, snart är höstterminen avklarad och då har man vårterminen, sen få jag höra om det kommer bli något till år på den här skolan. Det beror helt på om jag vill söka jobb osv. Men det är länge kvar dit i alla fall   


Idag har jag haft religion på morgon, inte alls kul som jag trott idag. Men allt ska inte vara roligt/kul. Men snart börjar jag mentortiden, sen efter de så står det svenska och språkträning på schemat.

På engelskan ska jag ta och prata med läraren hur nästa termin ska se ut. Funderar på att gå Engelska A till våren, men jag vet inte om jag skulle klara av det. Men ska också visa en engelska bok, som jag fått låna av Hillar. Som han är på sin skola. Den verkar i alla fall jätte bra. För tydligen så över du inte bara engelska, utan tentan också! PERFEKT, tycker i alla fall jag!

Efter skolan ska jag till stan och lämna tillbaka thigtsen som jag "råkade" ta fel storlek på. Men men, tur det finns bytes på saker och ting.


Julgranen 2009!

Var mina bröder och jag som pyntade!

Serfram imot i år   

Av Lindgren - 1 december 2010 07:08

Tog ett snabbt kort på vad jag har på mig idag. Men det gick lite fort! Eftersom jag håller på med en massa andra saker. Hade bara linne och thigts.. men men, jag ids inte hålla på att ta miljoner kort, samt klä mig och hålla på. Jag hoppas ni förstår mig i alla fall.
Hoppas ni nöjer er i alla fall med de jag visa för er   


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards