Alla inlägg under december 2010

Av Lindgren - 12 december 2010 22:24

Idag har jag inte hunnit med att blogga. Har storstädat lägenheten igen, eftersom det vi har ett födelsedagsbarn här imorgon. Sen har jag och Hillar tillsammans lagat Kycklingsallad.

Det blev jätte gott i alla fall.  Jag tycker verkligen om sallad, men synd att inte Hillar är det. Men jag kan ju göra det själv ändå så! Eftersom det är så himla enkelt.



Av Lindgren - 12 december 2010 12:11

Om 11timmar och 50minuter fyller Hillar "gubben" år. Längtar som FN tills släkten min kommer och grattar honom och så han få sin födelsedags present som jag och mamma har köpt till honom.

Jag hoppas han i alla fall blir nöjd över den.. För jag vill gärna inte behöva byta den mot något annat. Men det hoppas jag i alla fall vi inte behöver göra om jag känner Hillar så bra som jag gör, så tror jag inte det.


Av Lindgren - 11 december 2010 20:58

Ett favoritminne? Ett minne tycker jag låter bättre. Tycker i alla fall jag   


Ett favortitminne, jag verkligen inte kommer att glömma är då farfar levde och han bodde tillsammans med farmor i Ursviken, i ett brunt hus.
Jag var där tillsammans med pappa om jag inte minns fel!


Jag fick ALLTID fil med socker och det var farfar som serverade mig vi matbordet den här dagen. Han vispade i socker i fil och gav mig det. Jag minns det så himla väl!


Jag glömmer inte heller är då pappa min hade hår över hela anisktet och nästan såg ut som jultomten   Efter jag sagt till pappa godnatt, älskar dig osv. Dagen efter väckte pappa mig och jag såg han utan hår och tomte skägget. Jag vart alldeles rädd och ropade efter pappa. Men det var pappa min som stod framför mig.


Av Lindgren - 10 december 2010 22:59

Det här kanske ni alla kommer skratta åt! Men faktiskt så är det lite sant i alla fall för min del.


Men min allra FÖRSTA kyss tror/vet jag att jag FICK av någon utan mina föräldrar. Jag vaknade upp inne på BB och var jätte ledsen över att det var så kallt "där ute" och jag ville tillbaka till värmen igen.

Min värme fick jag utan mina kära föräldrar! En massa gos, kramar och fick t och med mat. Så jag hade allt jag kunde önska mig direkt jag "vaknade till liv".



   


Från att vara liten, till att bli stor tjej!

Av Lindgren - 10 december 2010 12:53

Nu är det inte mindre än 3dagar kvar    

Jag håller tummarna att ni från Luleå, Boden kommer!

Men ska inte vara för över väntad på de i alla fall.


Idag har jag inte gjort mycket,

C ringde och väckte mig 11.45

Gjorde kaffe dirr på morgon   

Sen så har jag inte gjort så mycket mera!


Väntar på att mamma ska komma och hämta Rocky!   

Av Lindgren - 9 december 2010 17:05

Idag så var jag på möte på Campus, efter det gick jag till Frasses och åt. Samtidigt som jag beställer kommer min lillebror och är social tillsammans med mig fram till jag ska till skolan.


     



Hade bara två timmar svenska och sista lektionen var religion. Men jag for hem för den började, men SJÄLVKLART så ska jag sitta och göra den imorgon då jag är ledig från både hund och Hillar!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards