Alla inlägg den 9 december 2010

Av Lindgren - 9 december 2010 17:05

Idag så var jag på möte på Campus, efter det gick jag till Frasses och åt. Samtidigt som jag beställer kommer min lillebror och är social tillsammans med mig fram till jag ska till skolan.


     



Hade bara två timmar svenska och sista lektionen var religion. Men jag for hem för den började, men SJÄLVKLART så ska jag sitta och göra den imorgon då jag är ledig från både hund och Hillar!

Av Lindgren - 9 december 2010 06:49

Alla har vi drömmar och alla drömmer om olika saker. Jag minns tyvärr inte min dröm i natt. Men jag sa till Hillar igår kväll att jag skulle drömma om CS, haha! Ingen aning om nu det riktigt stämmer. Alltså om jag drömmde om det eller inte. Men det tror jag ju verkligen inte.


Av Lindgren - 9 december 2010 06:12

Idag steg jag upp riktigt tidigt idag, för att Hillar ska upp till praktiken och jag sa till han att han skulle väcka mig så att jag hinner göra mig i ordning.

Ska göra så himla mycket nu på morgon, det känns i alla fall så idag. Men ska ut med Rocky göra mig klar för mötet jag har idag på morgon. Men det är så himla kallt idag så jag hoppas det blir varmare ute. Men det ser inte så självklart ute, eftersom det är 20 minus ute och det är inte kul att inte ha rätt kläder på sig då inte!


Hoppas det blir varmare idag på eftermiddagen. Så man inte fryser ihjäl då man går utanför ytterdörren. Men det ser inte alls ljust ut. Men jag håller tummarna för bättre väder. Kanske blir att ta på sig täckbyxor idag!



När jag ser denna bild är jag så himla sugen på att färga håret. PS. Den är photoshopad!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards