Alla inlägg den 15 december 2010

Av Lindgren - 15 december 2010 19:04

Ja rubriken talar för sig själv. Men den är helt random! Fick det ifrån Ronny och Ragge, vet inte varför. MEn har en dålig dag som känns att börja komma i topp igen pga att Hillar ler varje gång han kommer från praktiken och då kan man ju inte vara sur, om han är glad heller.


Min dag har varit piss för Rocky inte poppade idag på morgon och inte heller på eftermiddagen då jag kom hem ifrån skoan!


Snälla gör det ikväll är du UNDERBAR!

Lek

Av Lindgren - 15 december 2010 07:01

Tycker det inte är en lek på morgon, men du valde själv. Hoppas du kan hålla dig till jag kommer hem i alla fall. Jag är inte på lek humör på morgon och jag tror du vet om det! Men du valde fel känner jag på mig.

Som jag sagt, det är DITT val inte mitt!


Bjuder på en liten bild!

Av Lindgren - 15 december 2010 06:32

Gud vad jag är trött! Hoppas jag kan hålla mig vaken fram till jag slutar idag. Vill inte ha frånvaro på skolan nu sista dagarna. Men jag har bara sovit 4timmar ikväll och jag vet inte riktigt varför jag inte kunde somna. Måste ju varit något som jag lyssnat på eller konsentrerat mig på.

Hillar har farit till sin praktik plats, medans jag är hemma ensam med Rocky fram till min buss går. Jag åker 8.25 med bussen idag och det är ett bra tag dit i alla fall. Ska ta och klä mig lite nu, så jag kan röka. Samt ta ut Rocky senare på promenad.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards