Alla inlägg den 23 december 2010

Av Lindgren - 23 december 2010 23:28

Ja då är man hemma igen! Jag har haft det jätte trevligt tillsammans med Hillar, min kompis och h*ns farmor, faster och hennes karl och barnet som börjar på M.

Jag har inte haft så trevligt på länge och det känns skönt, för om bara en halvtimme är det julafton och då ska jag och Hillar hämta min lillebror hemma hos hans farmor. Ska bli skönt att få träffa han igen.


Så jag vill bara hälsa till er alla en RIKTIGT GOD JUL!   



Av Lindgren - 23 december 2010 18:40

Nu ska jag ta och börja göra mig klar. Ska vara 19.15, hos kompisens farmor och spela. Kommer inte kunna blogga idag mer än så här i alla fall. Eftersom jag tror inte jag är hemma först imorgon på kvällen.


Imorgon är det julafton och då ska jag och Hillar hämta min lillebror hemma hos hans farmor och farfar. Sen ska vi hem till mamma och fira julafton. Så det blir en liten bilkörning imorgon. Ser verkligen inte fram i mot det i alla fall, eftersom det är julaftonsdagen då! Aja, har inget annat väl än att följa med då och vara glad   Det är ju jul så då måste man visa sin bästa sida! Eller hur, eller håller ni/du inte med mig?

Av Lindgren - 23 december 2010 14:51

Nu har jag handlat in ALLA julklappar till nästan alla i släkten.

Var i stan idag och handlade in en julklapp nu i "sista" sekund. Jag hade ju glömt att köpa en julklapp till Rocky bubben, men att jag hann  fixa det!

Idag ca klockan sju ska jag som jag sagt tidigare, till en kompis farmor och spela bingo. Gjorde det förra året och nu ska jag göra det i år också. hade så himla trevligt sist tillsammans med dem, så jag gör det i år igen!


Mamma och jag har pyntat julgrannen idag. Har tyvärr inte något kort på den. Men få fixa det imorgon istället. För jag vet inte var jag riktigt har kameran!

Men ni kan få en bild på förra julgrannen.



Sen kom jag på en sak. Jag har faktiskt tänkt på det förr. Men det kommer tillbaka varje jul. Men julgrannarna blir bara finare och finare för varje år som kommer!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards