Alla inlägg under november 2010

Av Lindgren - 23 november 2010 17:52

Gud en timmes sömn tog jag! Men inte FN hjälpte det mig, sitter i nackspärr och illamående. Vet inte om jag ska vara hemma, eller sattsa på skolan hela veckan ut. Vill verkligen inte bli sjuk till helgen i alla fall!


Vad ska jag göra? HJÄLP mig nu då..



Känns som jag måste snart ut med stackaren. Jag mår inte alls bra idag, huvudverk, illamående    

Av Lindgren - 23 november 2010 14:17

Julen är här tidigt i år! Jag orkade tyvärr inte vänta tills första advent eller hur nu de där är. Jag tog istället och gjorde det nu. Helgen är faktiskt full bokad!

Känns i alla fall skönt att ha fått det bort gjort. Men men, bättre sent än aldrig!


   

 

Av Lindgren - 23 november 2010 06:40

Kärlek kan ses på olika sett faktiskt. Man kan älska sin familj och vänner. Men vissa tror att kärlek är till partnern man älskar. Själv ser jag kärlek till familj vänner och självklart till ens partner, men alla tycker ju olika, eller hur? Vad tycker du själv?


Kärlek är en känsla man känner hos någon/några. Kärlek kan också inriktas mot saker t.ex konst och film, eller allmänna som naturen eller kyrka, eller som t ex jag gör till en när människa eller hund.


       



Av Lindgren - 23 november 2010 06:04

Chuck lära upp Hanna och samtidigt försöka utveckla Manoosh Depak. Men Sarah och Casey blandar sig hela tiden i.

Devon tvingas ljuga när Elli börjar ställa frågor om Chuck. Samtidigt flörtar Morgan, Jeff och Lester med Hannah.


Tycker det är som en liten komedi serie.. Men det kanske det redan är? Eller? Aja, håller på att se det här just nu i alla fall och det verkar i alla fall bra.

Av Lindgren - 23 november 2010 05:43

Inte kul att ligga och se vad klokan är direkt på morgon.. Men jag kan verkligen inte somna om   Jag vill heller inte ens försöka, för då kommer jag säkert att somna. Men jag måste hålla mig vaken nu fram till skolan sluta i alla fall.

Det hoppas jag att jag klara galat, eftersom jag varit vaken nu i ca en kvart, halvtimme. Men men, i alla fall....



Nu kallar äggen på mig!



Av Lindgren - 22 november 2010 21:03

Tyvärr har jag inga bilder på det jag ätit idag, men men.. Kan inte fota varje ögonblick!


Frukost: En kaffe och en riskaka.

Lunch: Risifrutti.

Middag: Tre ägg och julmust.

Bli säkert ägg till kvällsfika också!





Av Lindgren - 22 november 2010 14:46

En svart man går in på en bar.

En vit man säger: "Färgade människor är INTE välkommen här!"

Den svarte mannen säger: "Jag är född svart! När jag är kall är jag svart, när jag är sjuk är jag svart, när jag är död är jag svart. När du föds är du rosa, när du är kall är du blå, när du är... avundsjuk är du grön och när du dör är.. du lila OCH du kallar mig färgad!?"



Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards