Alla inlägg den 14 november 2010

Av Lindgren - 14 november 2010 23:05

Ska snart ta och se The Hottie and the Nottie.

Det var Elvira som inspererade mig!



Beskrivning:

Originaltitel: The Hottie and the Nottie
Utgivningsår: 2008
Längd: 90 min    

Genre: Komedi, Romantik


Om The Hottie & the Nottie:
Nate flyttar till Los Angeles för att hitta Cristabel, kvinnan han varit förälskad i sedan de båda var barn. Det visar sig att det största hindret för att fånga kärleken är hennes bästa vän, den betydligt mindre attraktiva June. Problemen ökar när Nate inser att han börjar få känslor för June.

Skådespelare: Paris Hilton, Joel Moore, Christine Lakin, Adam Kulbersh, The Greg Wilson, Johann Urb, Samantha Bailey, Erin Cardillo, Karley Scott Collins, Alessandra Daniele, Walter Delmar, Kurt Doss, Kathryn Fiore, Marcus Lindsey, Marianne Muellerleile, Alexandra Nowa




Av Lindgren - 14 november 2010 18:57

Gud vad trevligt jag hade hemma hos pappa ändå! Vart bjuden på kebab   Men förre det så hjälpte vi han att bära in soffa och en massa andra saker. Sen hade vi också ett par byxor som pappa min fick ta och sy så inte börsen ramla ur bakfikan och de är inte alls kul om det skulle ha hänt! Men men, ett par hela byxor är inte fel.


Har spelat lite CS tillsammans med Hillar och hans kompisar. Men det gick väl inte alls så bra. Men kul hade jag i alla fall! Fick ju testa mig själv och se vad jag gick för.


 

Av Lindgren - 14 november 2010 13:11

Lägenhetsvisning ska jag på idag klockan 16.00

Ska också fara förbi pappa innan och gratta han idag,

eftersom det är farsdag idag!

Och inte förra veckan som jag trodde     



Vad har ni för planer idag?   


Av Lindgren - 14 november 2010 10:49

Idag är det fars dag och idag ska jag förbi pappa. SEN ska jag vidare för att kolla på en lägenhet som jag har tittat på tidigare. Jätte fint område! Precis nära till ALLT, till exempel min pappa   


Jag får hoppas att den här lägenheten är något i mitt intresse!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards