Alla inlägg den 21 november 2010

Av Lindgren - 21 november 2010 20:36

Nu är vi en hel familj igen, som jag kanske har sagt så har ju min underbara mamma haft Rocky i helgen. Jag hoppas att det har gått bra, glömde fråga henne hur det gått. Men som hon alltid bruka säga; - Det går ALLTID bra, han har fått sova i min säng osv.


 

Lite random bilder.

<-- Föreställer; Jag och Rocky!   

Föreställer; Mig..? -->

Av Lindgren - 21 november 2010 18:28

Förlåt att det har varit dålig uppdatering!

Men jag och Hillar har pratat om lägenheten vi har tittat på. Sen i lördags skulle jag ha farit på klassfest, men istället var jag barnvakt och tog hand om mina bröder.

FEM barn och två vuxna.. De går om man sitter där man satt sig första gången. Men om de inte hittar igen en fortsätter de bara att leka och kolla igen, då sitter man där.


Av Lindgren - 21 november 2010 16:19

R fatta att du förbyllde min dag klockrent!

Kollade nyss FB och alla vet väl att spåkulan ALDRIG ljuger?

Hmm, jag undrar!?   


Fick det här;

Carina fick ett svar av Spåkulan:

Ta inte med dig jobbet till sängen.
R: ha ha ha de ä väl där jobbet ska utföras :P
Carina: Hahah!
Av Lindgren - 21 november 2010 11:26

Guuud vad trött och slut jag är!   

Imorgon är det måndag och skola igen.

Aja, det kommer att gå bra ska du se   


Idag steg jag upp för inte så länge sen. Men ska försöka hålla mig uppe fram till åtta.. om jag är trött innan. Så måste jag försöka hålla mig uppe tror jag. Vill inte sova och sedan titta på klockan och se att den är fyra. För då har jag vänt på dygnet och det är inte alls bra.

Ska ta och fortsätta se lite tv och ligga i soffan en stund.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards