Alla inlägg den 10 november 2010

Av Lindgren - 10 november 2010 23:00

Kände mig som en fyra åring! Haha, har inte haft så här kul på jätte länge i alla fall. Fick då i alal fall Rocky busig. Kan då bara säga att jag är GLAD över att vara tjej just nu    Jag hade annars säkert varit kastrerad nu på grund av Rocky, haha!


Här kommer bilder på min busiga hund Rocky och självklart jag (fyra åringen!). Kasdade snöbollar till Rocky, han hoppade ju över min längd!   


                   

Av Lindgren - 10 november 2010 21:01

Jag glömde säga idag då jag kom hem hade jag en present åt Rocky. Han fick inte bara ett ben utan TVÅ stycken. Så han hade lite svårt att välja då jag kom idag med en påse. Han ville ha båda två samtidigt. Så jag gav han första, sen sprang han i väg med den och la den på sängen hans. Sen kom han och hämtade sitt andra och tog också den till hans säng.


Nu när jag kolla, så har han redan ätit upp det ena benet och nu är det det största benet som är kvar. Lite svårt tuggat, men det måste det få vara någon gång!


   

Av Lindgren - 10 november 2010 10:30

.. det gick åt FANDERS kan jag bara meddela er om   

Måste sitta ner lite oftare och plugga. Men det är inte lätt, när jag har andra saker att tänka på hela tiden. Men men, det finns fler chanser om. Sen måste jag försöka flera gånger för att det ska gå.


Av Lindgren - 10 november 2010 06:49

Fortfarande trött efter ha lagt mig tidigare i sängen och ställt klockan lite senare. Ingen skillnad tycker jag då. Men men jag ska i alla fall försöka dricka upp min första kaffe kopp, sedan ta och sminka mig och göra mig i ordning för bussen.


Slutar 15.20 idag och imorgon.

Mamma kommer på fredag med knäck till mig. LÄNGTAR super mycket. Älskar då julgodiset börjar komma fram.

Sen ska hon ta Rocky någon gång under nästa vecka. Men få ju se då hon kommer förbi på fredag, så kanske jag få höra hur det riktigt blir nästa vecka.


Nu på söndag är deg fars dag! Har redan grattat min pappa och det var förra veckan. Trodde det var fars dag redan då. Men var lika att jag gjorde det då. För tyvärr så jobbar min kära pappa på fars dag. Så tur att jag hälsade på en vecka i för väg då.


Fy tusan så kallt det är ute; -6.1grader    

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards