Alla inlägg den 16 november 2010

Av Lindgren - 16 november 2010 23:36

Nu vill jag fråga er EN SISTA GÅNG!   

Vad vill du helst jag skriver om?


Just nu så är det bara lägenheten jag tittar på och vad som har hänt under dagen. Ibland kommer det in youtube låtar. Men..


Skulle vi vilja ha något annat?

BERÄTTA för mig, NU tack gärna!   

Av Lindgren - 16 november 2010 22:24

Jag känner redan nu att jag aldrig kommer få det jag vill!

Mitt liv är som en sten som inte går att rubba. Jag kommer alltid sitta fast här känns det som. Jag vill ha hjälp att rubba min sten. Jag vill ha flera händer, men det är inte många vänner jag har runt omkring mig, som kan hjälpa mig just nu. Inte ens min egna familj kan förstå hur jag har det.

Har inte pratat med någon om det, kommer säkert aldrig våga öppna mig mer än så här heller. Men ville få ut lite ur mitt huvud. För just nu är de så tungt att jag inte ens själv klarar att hålla upp det. Har för många bollar i luften!


Av Lindgren - 16 november 2010 14:39

Har inte gjort något alls idag. Så man har inte så mycket att skriva om kan jag ta och meddela er.


Det ända som har hänt är att jag har pratat med personen som står på lägenheten och försöker ta reda på så mycket som det bara går! Men känns som att det inte kommer att bli något köp   Det KÄNNS så för mig just nu. Jag vill verkligen flytta! Men det är en sådan kass månad. Julklappar som ska köpas, hyra ska betalas, mat osv. Jag känner att jag aldrig kommer att få flytta här ifrån


JAG HÅLLER TUMMARNA OCH FINGRAR!


Av Lindgren - 16 november 2010 10:00

Skit vilken morgon jag har haft! Hillar försovde sig och missade en heldag idag. Ajaj, men det är inte lätt att vakna. Fundera ens om väckarklockan var igång. Minns inte ens om jag har startat den eller inte. Men men, sånt som händer alla.

Eller hur? Det kan inte bara ha hänt mig och Hillar i alla fall!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards