Alla inlägg under november 2010

Av Lindgren - 14 november 2010 13:11

Lägenhetsvisning ska jag på idag klockan 16.00

Ska också fara förbi pappa innan och gratta han idag,

eftersom det är farsdag idag!

Och inte förra veckan som jag trodde     



Vad har ni för planer idag?   


Av Lindgren - 14 november 2010 10:49

Idag är det fars dag och idag ska jag förbi pappa. SEN ska jag vidare för att kolla på en lägenhet som jag har tittat på tidigare. Jätte fint område! Precis nära till ALLT, till exempel min pappa   


Jag får hoppas att den här lägenheten är något i mitt intresse!

Av Lindgren - 13 november 2010 16:00

Ny nedräkning!

Julen? NEJ?

Nyår? NEJ!

Lucia? Ja, men ändå nej! Hehe..



Nu undrar ni säkert vad jag räknar ner till   

Av Lindgren - 13 november 2010 13:50

Jag vaknade för ca en timme sedan. Skit jag trodde inte jag kunde sova bort halva dagen så fort. Men tydligen kan man det.


Ska ta och sätta upp lite julpynt redan nu så är det gjort. Jag ÄLSKAR att julpynta. Speciellt när julen börjar närma sig och då är det jätte mysigt att tjuvtjicka och se vad grannarna har i sitt fönster   

Av Lindgren - 12 november 2010 14:58

Av Lindgren - 12 november 2010 14:49

Nu sitter jag ensam inne i Hillars rum på Miroi. Han sitter på ett möte och prata, medans jag själv sitter och lyssnar på White Christmas inne på youtube. Skönt!
Kanske också dags att ta och plocka fram julen hemma i lägenheten? Vill som ha lite julstämmning hemma i min lägenhet också!



Av Lindgren - 12 november 2010 10:03

Sitter på Hillar skola istället för att vara hemma med feber. Tycker det är lite roligare än att vara här istället för att vara hemma och ligga hela dagen.


Aja, idag har det inte hänt mycket. Innan vi for till Hillars skola så for vi på Solbacken och köpte hantvål, gorbys och energidrycker. Så vi klarar av att hålla oss uppe!


Har INTE glömt att lägga ut bilden på halloween dräkten jag skulle visa er. Har bara inte tagit kort på den. Men kan visa en liten snabbis för er i alla fall.


 


Men men, ska ta och arbete lite med Svenskan skulle jag tro!
Hare bra mina kära blogg läsare!



Av Lindgren - 12 november 2010 08:07

Vaknade för en halv timme sedan och är fortfarande jätte trött. Men men, jag ska snart ta och göra mig i ordning för att fara till Solbacken och panta flaskor och köpa smör och mjölk, om jag inte nu minns fel. JO nu minns jag! Vi skulle köpa handtvål till badrummet. För vi har snart slut!


Bild tagen ifrån google!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards