Alla inlägg den 3 november 2010

Av Lindgren - 3 november 2010 18:44

  
Trosor är röda,
Kalsonger är blå,
äh skitsamma,
dom ska ju av ändå!

Av Lindgren - 3 november 2010 17:31

.. ER bloggläsare!   


Jag undrar riktigt vad ni tycker jag ska skriva om i bloggen. skriver mest om min vardag och vad jag har gjort och så. Men är det något speciellt som ni kanske vill jag ta upp i bloggen?


- Mer bilder?
- Mer om vardagen?   

- osv.

- osv.


Kom gärna med förslag, nu när ni är så många som läser varje dag!

Det ökar varje dag med kanske en eller två läsare.

Blir glad så glad varje gång, jag loggar in och ta en titt på min statestik   

Av Lindgren - 3 november 2010 11:04

Utmaning från Nettan!

Jag har blivit utmanad av Nettan


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - Vad står det där?

..feber. Jag har ett viktigt möte på jobbet som jag inte kan vara borta..


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Vilken är vänster?


3. Vad var det senaste du såg på tv?

Spin city


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Snart kvart över 11. För jag blev lämnad kvart i och snart är det mat!


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Bilar som far förbi, tven som är igång och Rocky som snarkar.


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

För ungefär 30minuter sedan. Lastade in grejer ifrån bilen till lägenheten.


7. Vad tittade du på innan du började svara på den är undersökningen?

Min mobil, fick ett sms.


8. Vad har du på dig?

Mjukisar, sockar och linne.


9. Drömde du om något inatt?

Nej, inte vad jag kan minnas?


10. När skrattade du senast?

Typ för en-två timmar sedan.


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Nej, inte alls.


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Ja, vad ska jag säga? Tidsfördriv?


14. Vilken var den senaste film du sett?

I Hate Valentines Day, om jag inte nu minns fel?


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Skulle köpt en en plans villa, med bastu och hela kittet. En till hund, så att Rocky få en kompis. Kanske ta och fixa ett körkort till mig själv? Varför inte en resa med familjen också!


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Använder täcket som snuttefilt   


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldskänslor, vad skulle det vara?

Svår fråga.. jag åter kommer!


18. Tycker du om att dansa?

Jag dansa som en stel pinne, ingen gillar MIN dans stil   Så tro jag ska avstå ifrån att dansa i huvudtaget.


19. George Bush?

Inga komentarer.


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Pojke: Hugo, Felix, Theo..

Flicka: Felicha, Thea..

Finns så OTRILIGT många namn att välja mellan!


22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Nja, kanske.. jag vet inte riktigt.


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Är det du som är Carina? Då förstå jag! En speciell person har pratat om dig, dag ut och dag in.


24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Elvira Vinblad

Elin Nilsson

Terese Wiklund

RANDOM!


Av Lindgren - 3 november 2010 08:16

Vaknade klockan halv sju i morse. Så jag fick sova ett antal timmar, men när jag kommer hem ska jag sova en liten stund om jag nu vill och KAN sova en stund.



Idag har jag hunnit göra mycket under dagen. Jag har hunnit stiga upp klä mig och gav fika till barnen, sen har jag klät barnen också.

Så nu ligger de och gosar tillsammans med Rocky och är tysta för en liten stund.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards