Alla inlägg den 4 november 2010

Av Lindgren - 4 november 2010 23:14

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?

309kr

2. Har du haft sex den närmsta veckan?

Inga komentarer!

3. Vem tilbringade du minst två timmar med idag?

Hillar och Rocky   

4. Hur lång är du?

Sista jag mätte mig var jag, 1.66cm

5. Vilken är den senaste filmen du sett?

The switch

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen -

Det blir det nog:)

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

RINGA!

8. ÄR dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

9. När såg du senaste din mamma?

Måndag eller tisdag.


10. Är du kär?

Ja!

11. Veckans babe's?

Rocky!

12. När vaknade du idag?

10.35

13. Vilken är din favoritplats?

Högrasidan av sängen!


14. Vilken plats föredrar du minst?

Skolan?

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?

Neråt i Sverige?

16. Hur stor är din säng?

Nog stor för fem!

17. Vad sover du i?

Inga komentarer!

18. Hur många kuddar har du i sängen?

Sex stycken, tre till mig!

19. Vart bor du?

I mitt rum

20. Tycker du om kinamat?

Ja!

21. Tycker du om kaffe?

Mjölk och socker, tack!

22. Vad dricker du helst till frukost?

Kaffe!


23. Kan du spela poker?

Ja

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?

Nej, men är du en av dem, RING mig!

25. Vill du ha barn?

Ja, i framtiden.

26. Kan du några andra språk än svenska?

Lite engelska.

27. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej, inte vad jag minns iaf.

28. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng

29. ..?


30. Äger du värdefulla smycken?

Ja, det tycker jag iaf.

31. Kan du rulla med tungan?

OMÖJLIGT!

32. Vem är roligaste människan du känner?

Den här frågan få mig att tänka på, videon jag och Hillar gjorde om min lillebror R   


33. Vad har du för ringsignal?

Vildängel - Silverfisken

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nja, måste höra med föräldrarna..

35. Vad har du närmast dig just nu som är svart?

Tangentbordet!


36. Kan du byta olja på bilden?

LÄR MIG!?

37. Vilken var den senaste boken du läste?

Hur ska jag hålla koll på de?

38. Dansar du i bilen?

Nej.

39.Brukar du duscha ensam?

Varje gång.


40. ....?

41. Har du någon tatuering?

Nej faktiskt inte. Men funderar!

42. Har du provat droger?

NEJ!

43. Skär du dig?

Inte längre.

44. Har du pojkvän eller flickvän?

Pojkvän.

45. Vad är ditt mobilnummer?

Det hade du gärna vilja ha va? OK, 07. - .......

46. Vad ska du göra ikväll?

Pilla navelludd!

47. Har du några syskon? 2+2, EXTRA 5

Av Lindgren - 4 november 2010 18:35

Jag måste seriöst börja kolla på min kalender innan jag handlar!


Trodde det var fars dag nu på söndag, men efter att ha varit på stan och köpt en fars dags present och SEN kollat kalendern, så är det ju inte först NÄSTA vecka det är  

Aja, skit samma. Har i alla fall fixat en present till han i förväg då.


Det skadar inte,

att vara i gå tid!

Av Lindgren - 4 november 2010 12:09

Ska ta och klä mig och gå ut med Rocky, nu när Peter har duschat klart. Sen ska vi göra oss klara för att ta bussen in till stan och shoppa lite julklappar. Nej, men vi ska i alla fall titta på en present till fars-dag nu på söndag.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards