Alla inlägg den 7 november 2010

Av Lindgren - 7 november 2010 21:28

Inte så värt att skriva idag. Men måste pyssla om Rocky IGEN!

Blodfläckar runt HELA lägenheten. NEJ!

Aja, bara att ta sig i kragen och göra det, ännu en gång!


Efter de;

- Krypa ner i sängen

- Se tv

- SOVA!

. Skola imorgon   


HEJDÅ!   



Av Lindgren - 7 november 2010 12:24

Ja vad ska jag ta och göra.

Har plåstrat om Rocky, IGEN!

Hillar är på väg till Umeå,

medans jag är hemma,

pysslar om lägenhet och

"ledsen" en Rocky!


 

Av Lindgren - 7 november 2010 10:17

Kommer visa två bilder på Rockys tas efter att ha tagit bort hans inlindade tass.

Kanske kommer vara lite äckligt.

Men ni bestämmer själva om ni verkligen vill se.

Men det ser inte så farligt ut nu,

som det gjorde tidigare i alla fall!



 

Av Lindgren - 7 november 2010 01:24

Kanske dags att ta och lägga sig i sängen, så man tar sig upp imorgon. Sen måste jag vända på dygnet innan skolan börjar om igen, annars blir det problem! Men det brukar inte alls vara så himla svårt att stiga upp. Har som gjort de fler än en gång!


Aja, det var väl allt för mig. Har som inget mer att berättat. Förutom att jag har hälsat på pappa min och Rocky blev klippt med klorna så att ena pullpan kom fram. Men inget mer än så har jag nu att komma med.


    


Så GOD NATT och sov så gott mina kära läsare!    

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards