Alla inlägg under november 2010

Av Lindgren - 26 november 2010 12:01

Min bästa vän har funnit vid min sida i 10år nu och jag kan berätta allt och det stannar verkligen där. Jag har alltid sakt vad jag tycker och tänker till personen rakt in i ansiktet. Jag tycker om den här personen så mycket att det inte finns ORD att beskriva.


Jag vill bara säga EN sak till dig och det är att jag verkligen ÄLSKAR dig och jag finns här om du vill prata med mig. Det är bara du ringer eller smsa om det skulle vara något du vill prata med mig om eller något annat..   


Av Lindgren - 25 november 2010 18:38

... och nu är jag faktiskt less. Tog två hela timmar att köpa mat och behövande till oss två samt hund.

Jag hållde nästan på att glömma bort de viktigaste när vi var och handla och det var hundmaten! Som tur var hade jag skrivit upp hundben och då kom Hillar på, just fasen HUNDMAT! Haha, bara för underbart...


 


Aja, nu ska jag ta och vila en stund.. Spela lite sims och allmänt ta det lugnt! Har också köpt ett eget konto till CS! Så nu få jag spela när jag vill   



Av Lindgren - 25 november 2010 12:42

Jag vaknade idag klockan tolv. Skit vad Hillar är snäll som låter mig sova ut, tack och åter tack! Såg att Rocky hade lagt sig i sängen brevid mig. Jag var snuvig som attans då jag klev upp ur sängen. Men men, det var i alla fall varm! Rocky måste ju ha tyckt att jag frysigt, eftersom det var inte Hillar som bad han komma upp på sängen.


Av Lindgren - 24 november 2010 23:13

Nu har jag tvättat för fulla muggar och nu är det äntligen klart! Så nu få jag sova och hoppas att imorgon blir en toppen dag. Sen som kanske alla vet så har jag magsjuka och kommer ligga lågt, kommer inte anstränga mig. Men tyvärr så har jag gjort mitt för idag ändå. Har ståt och tvättat från klockan 17.00 - NU!


Imorgon kommer att ligga hemma och sova ut, så jag inte sover på eftermiddagen. Har gjort det nu i 3dagar i streck!

Ska i alla fall storhandla och kanske kolla julklappar till mina syskon och föräldrar. Knixet är att jag har ingen dj*vla aning om vad mina "älsta" syskon vill ha. Försöker att komma på något...

Få tänka på julklapparna nu när jag ska gå och lägga mig.


Hillar håller på att försöka prata med mig nu då jag skriver.. Haha, det går inte så bra för honom. Han prata ju tusan med tandkräm i munnen, tro ni man hör vad han säger då? Nae!




Av Lindgren - 24 november 2010 17:38

Har två stycken nedräkningar på samma idag. GUD vad jag längtar alltså!


En vecka och 5dagar kvar tills en "liten pojke" blir STOR man. Men men, tiden går ju fort och det är mycket som händer! Har i alla fall köpt en present så den är i alla fall bort gjord.


En månad kvar till julafton! Något som jag verkilgen ser fram i mot. Sitta med familjen hemma och se på kalle anka och äta jul middag och prata osv. Finns mycket som ska göras då, men ändå så lite. Varje jul är det samma sak. Jag längtar verkligen så otroligt mycket!   


Julen 2009, då fick jag ett presentkort på make up stor för 200kr, vita rasta byxor, en grå tunika, en kokbok och ett halsband.


Jag 2009, jag minns till och med vad jag hade på mig! En röd tunika som ni kan se, ett par vita thigts och röda tjocksockar.

    Julbordet tycker jag ska var anästan lika varje år och det viktigaste för mig är att kalvsylta står framme på julbordet!

  Julgodis på morgon är alltid gott, men ät inte för mycket! Då få man inte i sig den goda julmaten!

   Julgrannen förra året. Och i år kommer vi ha en julspira i julgrannen. ÄNTLIGEN!

Av Lindgren - 24 november 2010 07:17

Dagens humör: Trött och verk i kroppen.
Dagens planer: Skolan och ...
Dagens serie: Paradise Hotel!   
Dagens låt: Timon och Pumbaa - Stand by me
Dagens önskan: Att jag fick en lägenhet!   
Dagens smink och hår: Kommer dit senare
Dagens klädsel: Morgon rock!
Dagens väder: Snöar och - 9 grader.














Av Lindgren - 23 november 2010 22:50

Idag blir det sista inlägget för idag i alla fall. Kan berätta lite kort hur min dag sett ut.


Jag var på skolan från klockan 8.20 - 10.20 Efter skolan, satt jag och J och gjorde svenska arbetet ihop. Har inte alls mycket kvar, vi ska göra ett avslut sen är den klar! Sen fick jag skjuts från skolan in till stan av J och H, TACK ni är änglar!   Var på stan fram till klockan 12.00, sen så var man så gott som hemma. Drack en kopp kaffe och slocknade på soffan. Hillar väckte mig efter en timmes vila! Skönt, men känner mig fortfarande sliten. Satt och spelade sims 3 direkt efter åt och drack en/två koppar kaffe för att hålla mig vaken.


Nej, nu ska jag ta och äta upp mina ägg som jag ståt och kokat. Sen blir det faktiskt sängen! Den ropar efter min kropp och stjäl!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards