Alla inlägg den 17 november 2010

Av Lindgren - 17 november 2010 21:46

Ska ta och lägga mig i sängen och försöka somna till en film som heter Kommissarie Spack. Sen kan det också kanske bli någon mer film efter åt. Beror på om vi/jag somnat!


Av Lindgren - 17 november 2010 19:00

Jag och Hillar funderar om det spökar i våran lägenhet.

Det händer konstiga saker hela tiden.

Jag är rädd   

Av Lindgren - 17 november 2010 14:36

.. det bara blir värre och värre idag! Kommer inte KORTA ner denna!


Dagen började med att jag kom till skolan. Hade som tur va köpt nya cigg. Annars hade det varit min SÄMSTA dag då jag kommit hem idag.
Första 2timmarna hade jag religion och pratade om Buddism och Hudism osv. I slutet av lektionen fick vi tillbaka våra prov och mitt visade sig att vara SKIT DÅLIGT!

Efter de så kom jag kom, F*N jag glömde lunchlådan hemma. Som TUR var bjöd J på det h*n hade i sin matlåda.

Klockan 12.45 skulle vi vara på Västerbottensteater och se en teater som heter Laila. Gissa vad som händer utanför!? Vi DÖÖÖ garvar åt de minsta lilla typ. Aja, då började ju teater och visa sa att den skulle sluta 15 osv. Men den sluta 14.

Under teater så berättate skådespelaren om "mobbing" för att prata om sin sexuella läggning? Inte bara det utan "peka ut" (menar inte att skådes. peka utan att de personen valde ut en viss skola.) Hallå! Kunde du typ inte sagt, - Det är en skola här i Skellefteå... osv. Nej då berättar de VILKEN skola! ÅÅÅåå!


När jag kom hem och trodde att allt lugnat ner sig så gick jag först på ICA och handlade mjölk och gjorde bort det. För jag TRODDE jag skulle få gå ut med Rocky då jag kommer hem. Nehe, ingen hund hoppande på mig innanför dörren? Jag tänkte, skit har någon brytit sig in och tagit min hund! Nej det var inte så utan, Hillar hade en "rundtur" han skulle på och då hade han tagit med Rocky.Självklart smsade jag och kolla med honom först. När jag kommer in i köket, ser jag att en av plattorna är alldeles röda! Skit den har varit på sen jag var från skola! F*N!


 


Som sagt! Jag har inte haft den bästa dagen i mitt liv idag! Men mycket för er att läsa må jag säga i alla fall. Aja, ska ta och dricka upp mitt kaffe och ta det lugnt nu ett BRA tag!

Av Lindgren - 17 november 2010 08:27

Kommer kanske idag att lägga in en sak som jag kommer att skriva om dag för dag. Det gäller i 30dagar och jag vet själv inte hur det kommer att gå.

Men eftersom jag skriver varje dag, så ska det inte alls vara några problem alls tycker jag. Men det kan ju alltid uppstå problem!



Aja, ska ta och packa ihop datorn och äta mina ny kokta ägg!

Av Lindgren - 17 november 2010 07:30

Hittade en sida med en massa olika uggs och jag tror jag hittat två par jag GÄRNA skulle tacka JA till! De är enkla modeller också, det tycker i alla fall ja. Sen är de jätte fina.

Vad tycker ni? Önskar mig de verkligen!


   

Det är samma sko, men i olika "lägen".

Som ett andra par skor jag har.

Men det här har lågt skafft.

Av Lindgren - 17 november 2010 06:35

Sitter här och är jätte trött, har inte riktigt sovit ut idag. Men tror skolan ändå löser sig. Jag kommer att vakna till av min första kopp kaffe.

Försöker få upp Hillar, har ropat på han sen klockan 6.20 och frågat om han ska till skolan sin. Ja få jag som svar. Sen nu försöker jag fråga om han ska sova bort hela dagen eller om han ska ta och stiga upp.

Snart kommer jag inte orka väcka han för att han tror säkert att jag väcker han för jag ska ta samma buss. Så kan man inte tänka tycker i alla fall inte jag! Sen så har man eget ansvar.


Idag ska jag till skolan, har inte varit där i veckan. Har tyvärr fortfarande feber! Men ska ta på mig en hel massa kläder så jag inte fryser om fötterna eller något annat.

Idag ska vi tydligen till Västerbottensteater och se något. Vet inte vad det är vi ska se, men hoppas det är något bra i alla fall!


 

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards