Alla inlägg den 5 november 2010

Av Lindgren - 5 november 2010 22:50

..  min statesik just nunbelivibul (Stavar som det låter!)!

Sitter typ och skratta, samt gråter   


Jag har över 30 läsare per dag.

Men 0 kommentarer varje dag..   

Av Lindgren - 5 november 2010 22:31

Nu är jag gode less på att sitta i en bil kan jag tala om för er! Kan inte säga att jag aldrig kommer att sätta min fot i en bil något mer. Men tio timmer är f*n i mig drygt. Men vi tog ju lite rök pauser i alla fall!

Men kommer inte sätta mig i den igen först på söndag, då jag ska hem till pappa och hälsa på. Kommer bli trevligt som attans i alla fall. Ser fram i mot det!


Det jag gjort i bilen i tio timmar är följande:

- Sjungt

- Pratat

- Snackat skit! (HEhe)

- Sjung ÄNNU mera!

- Rök paus

- Hund paus! (VIKTIGT!)


 

Av Lindgren - 5 november 2010 12:57

Har gjort mig klar!

Äntligen, hade svårt att välja kläder idag i alla fall. Lika jobbigt varje gång jag ska ta på mig kläder. Men nu är jag i alla fall på kläd och gjort mig klar.


+ = GJORT

- = Inte GJORT


+ Duschat

+ Sminkat mig

+ Klätt mig ( Jobbigt varje gång!)


- Väntar på Hillar och Rocky!   

- Packat


Av Lindgren - 5 november 2010 10:11

Somnade inte först vid 4-5 inatt. Fyfan, säger jag bara! Är trött som bara den idag. Kunde inte heller inte somna om   Jag försökte men gav upp, smsade med Hillar och sa att jag saknade honom, jag till och med grät mig till söms igår. Så dåigt mådde jag över att jag inte följde med honom. Men aja, han kommer ju idag om några få timmar. Så då ska vi vara med varandra hela dagen lång   

Av Lindgren - 5 november 2010 00:16

Pratade nyss med Hillar och de var snö där han var och halkigt. Aja, snön väntar jag på här hemma inte där. Men vänta bara det kommer ska du allt få se. Jag beställer hem det! Haha.



Imorgon ska jag till Umeå och shoppa, i alla fall fönster shoppa. Få se om jag få med mig något hem, så få jag ta och ta kort på det.

Sen kom jag på att jag hade LOVAT en bild på halloween kläderna jag skulle ha på mig under halloweenen vi hade, men tyvärr vart jag sjuk så jag for hem. Men bild kommer så fort jag fått hem Hillar, så få han ta ett kort på klänningen då den sitter på.


Idag har jag inte alls gjort mycket. Men kan berätta lite jag gjort i alla fall.

Har suttit framför religionsboken och försökt ta tag i den innan provet som är den 10 november. Svårt är det, har fastnat på en hel del frågor. Men hoppas jag få svar på dem då jag kommer tillbaka till skolan.

Har också hunnit sitta framför engelska häftena vi fått. En hel del av alla uppgifter är klara. Men en del är kvar men inte allt för många.

Måste nu ta tag i svenskan, men då har ju Hillar tagit "min" dator där jag har alla uppgifter på. Så det få jag sitta med imorgon.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards