Alla inlägg den 2 november 2010

Av Lindgren - 2 november 2010 17:22

Ska ta och klä barnen och hunden NU!   

För vi ska möta upp Hillar på hörnan.

Han ska sova här tillsammans med mig,

samt barnen tills deras mamma kommer hem.


Av Lindgren - 2 november 2010 11:53

Jobbar som barnvakt idag också, från klockan 15 till nästa dag (onsdag) klockan 9.30 Kommer bli jätte bra det känner jag på mig.


Kommer skriva mer under kvällen,

då det har hänt lite mera.

Finns inte så mycket att berätta just nu!

 

Av Lindgren - 2 november 2010 10:32

Steg upp ut sängen vid fem över tio och gick direkt in i duschen och gjorde mig fräch. Kändes i alla fall jätte skönt att vara ren och fin.

Idag jobbar jag från klockan 15 till onsdag klockan 9.30 Men den här dagen kommer att gå super fort tillsammans med barnen. Kanske ska ta de ut så de få leka i lekparken nedanför dem.

Synd man inte hade med sig kameran, så man kunde ta kort då de lekte och allt möjligt vad de gör.


Har en samsung, fast rosa.

Om jag inteminns fel var det 8.2


I alla fall, imorgon gruvar jag mig för att vi ska åka buss jag och Rocky. JAg vet inte riktigt hur han tar det. Men jag får väl hoppas att det går jätte bra. Jag håller i alla fall tummarna. Men så gullig som Hillar är så tar han bilen på onsdag, så slipper jag och Rocky ta två bussar direkt efter varandra. Utan han väntar på busstationen på mig, sen gå vi till han skola.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards