Alla inlägg under februari 2011

Av Lindgren - 3 februari 2011 06:39

Idag vaknade jag tio i sex och trodde klockan var tio i sju så jag skällde ut Hillar. Måste lära mig läsa vad klockan står på!

Förlåt!   Trodde inte klockan var så lite idag. Hoppas du förlåter mig för att jag skällde ut dig. Hoppas du få en bra dag på praktiken!


I alla fall vaknade tog en risifruti till frukost och sen mysde jag med Hillar en stund. Sen for han till praktiken. Medans jag klädde på mig och gjorde mig i ordning för att gå ut med Rocky.

Medans jag var ut med Rocky, gick Rocky upp på en snöhög och ramlade ifrån snöhögen och han hade på sig reflexen samt stryp-halsbandet. MEn han fasnade i styp-halsbandet och det var jätte djup snö dära   Jag försökte få han att komma sakta mot mig, men inte går det han fick ju lite panik och gick som en "kamel". Doppade huvudet i snön när han försökte ta sig fram mot mig. Han lät som att det gjorde lite ont.

Men jag är i alla fall hemma och det gick jätte bra. Han sprang sen efter jag tog av honom koplet. Så det kan ha bara gjort ont då.

Av Lindgren - 2 februari 2011 15:34

Ja igår mådde jag ju inte så himla bra faktiskt 

Men bloggandet kan inte stoppa mig för att inte göra det! Jag hade ju som sagt bara sovit typ två-tre timmar igår. Men men, det gick i alla fall bra och jag klarade av hela skoldagen.

Trodde vi skulle ha Naturkunskap igår, men vi hade någon föreläsning istället. Han hette Gilli någonting.. Minns inte riktigt. Men han pratade lite om ungdomsspråket, utläningar osv. Jag tyckte de var den bästa föreställningen hittils! Jag önska att de kunde ha de lite oftare och precis som Gilli!


Idag har jag haft svenska, mentortid på Medlefors och VUX på eftermiddagen.

Lite jobbig att pendla emellan åt. Men jag kan inte göra så mycket åt det. Jag få äta på VUX eller då jag kommer hem eller på Medlefors. Har ändå inte så långa dagar tisdagar och onsdagar, så jag lever med de!    

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Idag ska jag bara ta det lugnt och bara chilla som "ungdomar" säger. (Finns inte bara ungdomar som säger så.) I alla fall det var väl det jag hade och skriva av mig, just nu i alla fall!   

Av Lindgren - 1 februari 2011 20:54

Glömde ju berätta för er vad jag köpt åt mig och Hillar idag. Men förre jag shoppade så handlade jag faktiskt mjukisar till mig själv.


Jag   Mjukisar = SANT!


   


Sen efter shoppingen så möte jag upp T och D och gick på Kitchen och fikade tillsammans. Mys! Saknar många fler av mina vänner och ni vet mycket väl vilka ni är. T ex. Systersyster, bröderna Lind.. och självklart barndomskompisen S och många, MÅNGA fler av er!

Av Lindgren - 1 februari 2011 18:23

Det går inte att få en hel bild på Rocky! Så fort man säger åt honom att stanna. Sätter han sig på ändan och POSAR framför kameran eller så göran något helt annat  

Aja, var värt ett försök i alla fall! Men resultaten av bilderna är ju inte de bästa, haha! Visar bara de "bästa" bilderna jag fick på honom nu. Ska försöka få bättre!


 

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards