Alla inlägg under februari 2011

Av Lindgren - 8 februari 2011 08:30

Till alla Hjärtans Dag!   

Vet inte vad jag ska planera till Hillar. Har funderat på det många gånger. Men jag är alltid osäker på de jag vill göra med honom. För jag tror inte han är intresserad.

Imorgon har vi 10månader tillsammans desutom. Så man få se vad man hittar på!

Inget har jag i alla fall planerat att göra heller. Så det bli väl det vanliga skulle jag tro.

Av Lindgren - 7 februari 2011 19:02

Har som vanligt glömt att visa vad jag köpt i Piteå. Men det är en bild på allt jag köpte inne på dollar store. Så det är väl inte så märkvärdigt?

Men kan också ta och lägga in lite "fjortis" bilder på mig själv, då jag lix är igång.


 


Har alltid velat ha ordning och reda i köket och nu då vi har fixat de här fina burkarna så kommer det säkert bli i alla fall ENKLARE och smidigare.

För vi har som sagt inget riktigt skafferi, så det här blir bättre.

Av Lindgren - 7 februari 2011 13:16

Har nyss varit ut med Rocky. Samtidigt jag var ut med dem, kom två flickor springande och skulle fråga vad Rocky hette. En av flickorna skricker, - Jag känner inte henne!
Tur att vuxna har lär dem, vilka de ska prata med och inte prata med. Jag gillar verkligen barnen som är här i grannhuset. De är så fulla av liv!


Nu har jag också hunnit skicka Naturkunskaps frågorna till J och nu sitter jag lugnt här och ska försöka vila magen. Den är uppe i varv känner jag.

Kan inte beskrivi i ord hur ont i magen jag har. Men på ett ungefär så här;   

Av Lindgren - 7 februari 2011 03:44

Förstå inte varför jag mår illa   

Jag vill spy, men kan inte.

Jag vill må bättre, men kan inte.

Jag söker finna frid, men jag finner den inte.

Var är du, då jag behöver dig som mest?



Av Lindgren - 6 februari 2011 20:31

Kom hem idag cirka halv fem idag och direkt efter de. Så packade vi in allt, hämtade resväskan (tom) till mamma för hon ville låna den till resan till Stockholm. Sen direkt efter att ha lämna den for vi till pappa och tog två koppar kaffe och pratade om helgen som har varit och lite till. 

Sen for jag hem igen vid klockan sex och nu har jag som varit hemma i cirka två timmar och inte gjort något speciellt, förutom att spela CSS och så.

Ska strax gör mig i ordning för sängen. För imorgon är det ny dag och nya tag till och med. Så jag tar dagen som den kommer.


Lägger ut två stycken bilder på Rocky, då han var mycket liten.

Alltså en liten bejbi! Men han kommer alltid att vara min lilla bejbi så länge han finns   


 

Av Lindgren - 6 februari 2011 12:51

Snart dags att packa ihop alla saker och fara hem till Skellefte igen. Tråkigt att helgen gick så fort. Men har haft det super trevligt tillsammans med alla i Hillars släkt.


Fredags så kom vi fram till Luleå och packade upp hemma hos Hillars bror. Sen sov vi där till lördagen.

I lördags fick man ju träffa alla syskon samt hans pappa och K. Jätte trevligt! Satt där tillsammans med dem i två timmar och pratade och fikade go fika tillsammans med dem.Efter de packade vi och for hem till Hillars pappa och sovde här.

Sen idag (söndag) sov vi här hos hans pappa. Men nu ska vi packa och fara hem. Men innan de, så ska vi till Piteå in på dollar om vi hittar vill säga. Men det tror jag!


Aja, ska ta och packa ihop. Så få jag skriva mer när jag är hemma i Skellefte igen! Ville bara uppdatera mig lite innan vi far här ifrån.


 

Av Lindgren - 5 februari 2011 18:50


Om du känner någon gång för att gråta, ring mig.

Jag kan inte lova dig att skratta, men jag kan gråta med dig!

Om du någon gång vill rymma härifrån, var inte rädd för att ringa mig.

Jag lovar att inte stoppa dig, men jag kan rymma med dig!

Om du inte känner för att prata med någon så ring mig, jag lovar att vara tyst!

Men? Om du ringer och jag inte svarar, skynda dig då,

för jag kanske behöver DIG denna gång.

Av Lindgren - 5 februari 2011 18:18

"Hemma" efter en halv dag hos syster till Hillar. Hade jätte trevlig, kaffe och smörgåstårta. Mums! Jätte gott var det i alla fall.

Sitter nu efter att ha varit på Willys med Hillars bror och brorsdotter. Sen packa och farit till Hillars pappa så nu sitter jag här, medans Hillar och hans pappa pillar på datorn i sovrummet.


Idag blir det att vara här fram tills imorgon och imorgon ska vi fara förbi dollars store i Piteå innan vi fortsätter hemåt.

Kanske bli bilder på de man köpt på dollar om det inte bli så, kanske de få bli andra gammla bilder! Jag vet inte än.. Har blivi dålig på att fota på sista tiden. Måste försöka ta med mig kameran lite oftare. Men det kommer ska ni få se!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Här kommer bilder på mig från 2006 och en från 2011. Ser mycket STOR skillnad. Det är alltså 4år mellan bilderna. Kan inte föreställa mig att jag verkligen såg ut så och att jag vågade visa mig ute på stan ens!



 









Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards