Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Lindgren - 5 februari 2011 18:50


Om du känner någon gång för att gråta, ring mig.

Jag kan inte lova dig att skratta, men jag kan gråta med dig!

Om du någon gång vill rymma härifrån, var inte rädd för att ringa mig.

Jag lovar att inte stoppa dig, men jag kan rymma med dig!

Om du inte känner för att prata med någon så ring mig, jag lovar att vara tyst!

Men? Om du ringer och jag inte svarar, skynda dig då,

för jag kanske behöver DIG denna gång.

Av Lindgren - 5 februari 2011 18:18

"Hemma" efter en halv dag hos syster till Hillar. Hade jätte trevlig, kaffe och smörgåstårta. Mums! Jätte gott var det i alla fall.

Sitter nu efter att ha varit på Willys med Hillars bror och brorsdotter. Sen packa och farit till Hillars pappa så nu sitter jag här, medans Hillar och hans pappa pillar på datorn i sovrummet.


Idag blir det att vara här fram tills imorgon och imorgon ska vi fara förbi dollars store i Piteå innan vi fortsätter hemåt.

Kanske bli bilder på de man köpt på dollar om det inte bli så, kanske de få bli andra gammla bilder! Jag vet inte än.. Har blivi dålig på att fota på sista tiden. Måste försöka ta med mig kameran lite oftare. Men det kommer ska ni få se!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Här kommer bilder på mig från 2006 och en från 2011. Ser mycket STOR skillnad. Det är alltså 4år mellan bilderna. Kan inte föreställa mig att jag verkligen såg ut så och att jag vågade visa mig ute på stan ens!



 









Av Lindgren - 5 februari 2011 11:33

Ska ta och stiga upp ur sängen nu. Hillar har försökt väcka mig flera gånger, till sist kom Rocky och slickade mig i ansiktet och då var jag tvungen att stiga upp! 

Idag är det lördag och idag ska vi till syster M och fira henne. Tro det kommer bli trevligt. Eftersom man få träffa släkten hans och det är så himla spännande! Jag ser i alla fall fram i mot det. Men känner att jag har träffat de viktigaste i alla fall.


Imorgon är det söndag och då ska vi hem igen   Tycker dagarna gå för fort så man inte hinner med. 

Sen tror jag att jag håller på att bli sjuk och det vill jag faktiskt inte bli. För då bli det ingen skola. Då blir man sängliggandes hemma.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards