Alla inlägg under februari 2011

Av Lindgren - 22 februari 2011 17:46

Idag har det varit en lång dag! Tycker i alla fall jag.

Varit på VUX på förmiddagen från klockan 8.30 - 11.20, gick där ifrån för att gå till stan och hinna med nästa buss till Medlefors Folkh. och där var jag från cirka 12.00 - 14.20

Träffade Hillar och R på stan och gick tillsammans med dem och två stycken "fillurer" från Medlefors Folkh. och skulle in på ICA och handla middag till idag. Blev kycklingsallad med pasta och keso osv.


Sen for jag och Hillar hem och åt och satt och tittade på tv, pratade och sedan höll vi på med att fixa en server till CSS och Hillar sitter fortfarande och håller på att försöka att fixa det. Men tro han klara det bäst själv.


Har faktiskt inte alls gjort så mycket idag egentligen. Tycker i alla fall jag, känner i alla fall så nu också då jag sitter här och skriver.


Aja, har väl inte så mycket mer att säga.. JO, en till sak!

Vi gick ut med Rocky innan vi skulle äta middag. Han gjorde sina behov och vi gick tillbaka till lägenheten och vad tror du jag ser då Rocky kommer tillbaka efter ha varit typ bakom en bil? Jo han har en köttbit i munnen och Hillar "skriker" NEJ, loss osv. Han lyder inte och tryker ner Rocky för att han ska få den ur munnen på honom.

Vem i hel*ete slänger ut en köttbit utanför lägenheterna!?

Av Lindgren - 22 februari 2011 07:07

Igår var det inte allas min dag. Jag var "tvungen" att berätta min känslor och det svider så himla mycket att berätta.

Vill egentligen inte berätta för er bloggläsare om igår, men JAG vill ha detta som ett "minne". Detta är alltså inte för er, men det är inget av mina inlägg jag har gjort. Eftersom jag berättar inte i detalj vad jag gjorde igår. Utan jag skrev ett ord om igår och det räker för mig.


Om ni är NYFIKNA... Kom till mig istället och gå inte till någon annan och fråga, varför har hon skrivit så här på bloggen osv?

Men jag bestämmer själv om jag vill berätta det för dig, eller om jag ska hålla det för mig själv!


Av Lindgren - 21 februari 2011 20:04

Vad är gamla goda tiden för er!?   

För 5timmar sedan? Igår? En vecka?


För mig är det då man var liten och inte hade förståt ordet, Hakona Matata. Men det är vad JAG tycker och inte någon annan!


Fattar inte varför livet är så himla oretvis nu, jämfört med "förr i tiden" (1990-talet). Jag vill tillbaka till mammas mage där man inte hade några beskymmer. Då viste ju inte någon hur man riktigt skulle bli eller se ut.

Jag har det inte lätt och det tror jag inte någon egentligen har. Eller är det kanske bara jag som är svår att handskas med!?


Av Lindgren - 21 februari 2011 17:08


Svar

Ja, jag hittade en bild.

Den är inte tagen för så himla länge sedan. Det var den gången vi var i Luleå hemma hos hans syster M. När hon fyllde 25 år.


Av Lindgren - 21 februari 2011 07:27

Klockan är inte mycket idag. Men den är nog mycket att göra sig i ordning för skolan. Börjar idag klockan halv tio och slutar tydligen efter engelskan 14.10 Vet inte varför egentligen! Men få väl veta det imorgon om det inte är så.


Som sagt helgen har gått för fort egentligen. Men kan snabbt berätta hur den varit.

Fredag kom mamma och hämtade Rocky och samt lämnade lillebror här för helgen.

Lördag så skulle vi vara hemma hos pappa och det blev inte bara 2timmar, utan det var cirka 6timmar om jag inte minns fel.

Sen igår, så for lillebror hem vid åtta och mamma lämnade Rocky här. Eftersom hon började jobba igen.


Aja, ska ta och göra mig klar för bussen och ut med Rocky också så inte Hillar blir "arg/rasande" på mig. Man vet ju aldrig...

Av Lindgren - 20 februari 2011 20:50

Nu är Rocky hemma och nu har lillebror farit.

Så nu är vi en hel familj igen!   


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards