Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Lindgren - 10 februari 2011 17:10

Kommer tyvärr inte gå på stan med J eller fara till teatern idag. Tråkigt men saningen. Men jag kommer i alla fall ha kul här hemma, så det är ingen fara.

Imorgon är det fredag och då är jag ledig ifrån skola och allt tråkigt. Så då ska jag vila här hemma och ta det lugnt.



Ibland känns det inte som att jag hör hemma någonstans.

Jag önska jag vore en ängel.

Då få man umgås med de bästa där uppe   

Av Lindgren - 10 februari 2011 06:39

Hillar väckte mig jätte snällt av honom   

Snart måste jag ta och gå ut med Rocky. Ska ta och göra det förre jag sätter mig och fika. Så vet jag att det är bort gjort. Fyf*n, kan jag bara säga och samt lägga till. Det är ca 20minus grader ute och jag ska på stan efter skolan. Hoppas det är lite varmare då än vad det är nu isf.


Teater idag efter skolan! Så det blir att stanna i stan fram till sex och ta bussen till skolan sen igen. Någon som vill kanske umgås eller? Kommer vara där tillsammans med J om jag inte har fel heller   

Ni som har mitt nummer har det som sagt enklast. Men som sagt. Kommer springa på stan så ni lär kanske träffa på mig, eller kanske inte?  

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards