Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Lindgren - 19 februari 2011 19:15

For från Kåge idag till pappa typ vid två tiden idag och är hemma nu, ÄNTLIGEN!

Hemma hos pappa har vi inte gjort så hemskt mycket, i alla fall inte jag. Har suttit med pappa och hans tjej G och druckit kaffe, pratat osv. Bara lite efter det kom Olsson och hämtade vetrinskåpet och hann ta en kopp kaffe tillsammans med oss.

Medans de gjorde det ringde mamma och hade kört "lite" vilse. Så det vara bara att fara till henne och hjälpa henne med bilen.


Sen for jag till Solbacken och köpte ett elutag till pappa för det va nå shit Hillar skulle fixa.. Men men, det är ju bara el och sånt är inte jag haj på heller. Men men, ska ta och sätta mig (som jag redan gör), men ska i alla fall sitta och spela lite CSS nu då jag är hemma och "umgås" med lillebror och Hillar på steam.


 

Jag ÖNSKAR..

Men våga inte typ!

Av Lindgren - 19 februari 2011 12:07

Igår ringde pappa från jobbet och pratade en stund/tag. Ska till honom om cirka en timme. Ska bara ta och hoppa in i duschen och göra mig fräsch innan jag far.

Igår satt jag och min bror och spelade CSS tillsammans med två "små pojkar". Men det gick ju inte så bra för mig eller lillebror. Men några pangade i huvudet i alla fall.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards