Alla inlägg under februari 2011

Av Lindgren - 25 februari 2011 15:13

Jag vill verklligen beskriva och berätta för dig hur jag mår. Men jag är för rädd för att se din reaktion på saken. Men vad ska jag göra efter jag sagt vad jag känner?


Jag funderar på allt som kommer hända och jag vet inte hur jag ska ta mig till, för att få fram det jag vill säga. Men jag måste ju göra det som känns bäst för mig och det är inte jobbigt för mig, men det är jobbigt att förstöka få fram vad jag ska säga. För att det är så många ord jag vill få ut.  

Av Lindgren - 24 februari 2011 23:23

Märker mer och mer att jag är beroende av skype och CSS!


 

Av Lindgren - 24 februari 2011 18:41

Jag förstå inte varför jag inte kan ställa en av mina fötter till höger eller vänster. Men det är så himla svårt att veta vad jag vill. Så jag bestämmer mig inte först jag är riktigt 100% säker på att mitt val är rätt.

Ja, det här kommer att ta tid. Eftersom det handlar inte om bara EN sak utan, FLERA olika saker och ting. Så det är svårt för mig att besämma vad jag vill göra med mitt liv, just nu i alla fall. Men jag hoppas att det löser sig. För jag vill inte sitta i cirka 1-2 år och tänka på det här. Det kommer att få ett slut och hur lång tid det tar, det få faktiskt jag/ödet bestämma.


   

   

Av Lindgren - 24 februari 2011 14:46

Kom nyss hem och har varit ute med hunden. Berättar "kort" om vad jag har gjort i skolan idag.

Kom till skolan ungeför vid tio i åtta och tog en rök med kompisarna och köpte en läsk och en macka. Sen så gick jag till Psykologin och skulle se en film som heter så mycket som A clockwork orange. Somnade efter typ mindre än en tredjedel av filmen, BRA JOBBAT! Nej inte alls, måste se om den. Efter filmen så hade vi Naturkunskap och där såg vi OCKSÅ en film. Men som tur var det bara en "liten" snutt ifrån Avatar.

Sen hade jag engelska och det gick faktiskt bra. Var i alla fall inget film tittande! Sen som sista lektion skulle jag ha svenska men inte en syn på en lärare eller elev/elever. Så det var bara och fara och arbeta med svenskan istället för att sitta på skolan då ingen är där.


Av Lindgren - 24 februari 2011 05:07

För cirka tjugo minuter sedan vaknade jag av Hillar som inte fick sova tills väckarklockan ringer. Jag sa till honom igrå kväll att han skulle väcka mig innan han far till praktiken/bussen idag.


Ska ta och hoppa in i en dusch snart och se till att man vaknar till liv i den har kylan. sen så måste jag försöka piggna till innan 8.00 Så jag hänger med på vad filmen handlar om osv.

Av Lindgren - 23 februari 2011 18:21

Visa dagar är allt svårt och jobbigt! Men det känns som jag inte vet vart jag ska ta vägen längre. Jag har tänkt på allt som hänt och händer runt omkring mig.


Har ett svårt val framför mig i alla fall.

Ska ta gå till vänster eller ska jag gå till höger? Jag vet inte själv! Men just nu så sitter jag i mitten och fundera på vad JAG vill och inte vad andra vill. Det är mitt val inte deras/erat.


Av Lindgren - 23 februari 2011 15:33

Idag har det bara varit lugnt på skolan. Har haft språkt. och svenska på förmiddagen, sen fick jag veta att det inte blev någon mentortid efter det. Eftersom inte läraren få betalt, varför ska han då vara där? Hmm.. Ingen aning. Men trist att veta de efter bussen farit.
Skulle försöka hinna med bussen efter det och vänta vid "korset" på att J skulle komma och åka samma buss. Men då stack bussen, men då tänkte vi.. Vi går till nästabusshållplats eftersom det tar en "omväg" ditt och vi trodde vi skulle hinna. Men icket det!

Så vi gick ditt i onödan och väntade på bussen som gick TILLBAKA till skola och sedan in till stan. (Den kör alltså runt allt!) Aja, kom i alla fall fram till stan och skulle till nästa skola.


PÅ VUX idag skulle vi egentligen vara ensam utan lärare och spela lite spel. Men istället så kom lärarna eftersom, mötet det skulle på inne i Umeå var inställt pga sjukling. Men ingen skada sked, hade lika kul i alla fall. Eftersom vi hade SO12an och sedan spel efteråt. Tro till och med att killarna vann den.


Lite dålig bild på ett exempel hur SO12an kan se ut. Men det får faktiskt duga för den här gången. Tar som inte bilder i skolan..

Av Lindgren - 23 februari 2011 06:22

Sitter i soffan och har nyss stoppat i mig ett par mackor. Det var jätte gott, sen nu sitter jag och kollar igenom bloggar som vanligt och håller på att frysa ihjäl för att jag tycker det är så himla kallt.


Idag ska jag på skolan och plugga svenska och ordkunskap skulle jag tro. Vet inte riktigt vad det blir efter lunch, eftersom det är då jag och mina klasskamrater inte har någon lärare och det är då vi kommer få jobba ensamma tillsammans med oss själva och det vet jag att vi klarar av galant! Så ses idag efter lunch "klassen"..

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards