Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Lindgren - 3 februari 2011 22:07

Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?
Hmm, jag måste någ faktiskt ta och fråga Hillar om det. Kan inte svara på det nu på rakarm.
Och din sämsta?
Samma sak där! Måste höra med Hillar  
Länder du varit i?
Norge och Kroatien.
Bästa resan?
Måste faktiskt säga; Kroatien, var som sagt tillsammans med klassen och vi hade det jätte trevligt. Kanske inte vart som vi exakt hade planerat. Men kul var det!
Collaste upplevelsen?
Kroatien!   
Bästa mat kombinationen?
Hmm, måste klura på den frågan.
Favoritblomma?
Rosor!
Favoritdoft?
Hillars parfymflaska!   
Din senaste facebook uppgatering?
Nu ska ta se Trassel tillsammans med BÄSTA Hillar   

Bästa på tv just nu?

Finns så himla MYCKET att välja mellan!

Bästa tv serien?

Asså, det beror på. Brukar "sappa" mellan kanalerna, så jag glömmer bort vad jag ser på tv.

Spelas just nu på spotify?

Varför spotify, då det finns youtube?

En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse?

Jag vet att den inte kommer i uppfyllelse, så jag håller den för mig själv och hoppas att den ska komma till uppfyllelse en mycket och då menar jag MYCKET vacker dag!

Planer i sommar?

Planerar inte dagarna i för väg!

Planer de kommande veckorna?

Planerar som sagt inte månader eller veckor i förväg! Men ska som sagt till Lule imorgon   

Nästa kommande utomlandsresa?

Den kommer men inte på ett par år. Men då vill jag till Kreta eller Tyskland!

Din sämsta egenskap?

Samma sak där som frågorna/svaren om egenskaper.

Vad kommer dina barn heta?

Det har jag faktiskt inte bestämmt mig för än. Men varför inte, Maja eller kanske Hugo?   

Skostorlek?

37-39

Favoritdjur?

Både hund och katt!

Vad fascineras du av hos andra människor?

Va den du är och ingen annan! 

Var är du om 10 år?

Inte här hoppas jag i alla fall. Vill flytta och så, men vet inte än. Få se vad framtiden säger till mig! Men det är då, som sagt.

Hur var du som tonåring?

Den här frågan HOPPAS jag inte mamma min tittar på!   Men jag var inte den som rymde hem ifrån. (Alltså, LÅÅÅNGT hemifrån!) Jag var en "lydig, orskyldig" liten flicka.

Favoritfilmer?

Kan säga det på ett enklare sätt, ALLT förutom blodiga scener.

Godaste du vet?

Det godaste jag vet, det godaste... Hmm....... Har ingen aning, kom inte på det nu så här på rak arm!


Av Lindgren - 3 februari 2011 18:22

Det här små orden/meningarna betyder allt för mig!   

Den ända jag vill ska förstå den här texten, är de jag verkligen älskar.

Ingen annan än de jag älskar kommer någonsin förstå den här.

Om inte du förstå den, så vet jag att du inte älskar mig   


Saker kan komma och gå, jag vet

Men baby jag tror

Någonting brinner starkt mellan oss

Det gör det klart för mig

Av Lindgren - 3 februari 2011 06:39

Idag vaknade jag tio i sex och trodde klockan var tio i sju så jag skällde ut Hillar. Måste lära mig läsa vad klockan står på!

Förlåt!   Trodde inte klockan var så lite idag. Hoppas du förlåter mig för att jag skällde ut dig. Hoppas du få en bra dag på praktiken!


I alla fall vaknade tog en risifruti till frukost och sen mysde jag med Hillar en stund. Sen for han till praktiken. Medans jag klädde på mig och gjorde mig i ordning för att gå ut med Rocky.

Medans jag var ut med Rocky, gick Rocky upp på en snöhög och ramlade ifrån snöhögen och han hade på sig reflexen samt stryp-halsbandet. MEn han fasnade i styp-halsbandet och det var jätte djup snö dära   Jag försökte få han att komma sakta mot mig, men inte går det han fick ju lite panik och gick som en "kamel". Doppade huvudet i snön när han försökte ta sig fram mot mig. Han lät som att det gjorde lite ont.

Men jag är i alla fall hemma och det gick jätte bra. Han sprang sen efter jag tog av honom koplet. Så det kan ha bara gjort ont då.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards