Alla inlägg under februari 2011

Av Lindgren - 16 februari 2011 06:26

Morgon, morgon världen/bloggläsare. Är tyvärr fortfarande förskyld i näsan och jag kan knappt andas. Är jätte jobbig! Blöder fortfarnade lite i ena näsborren, men det är inte så himla farligt. Men det är IRRITERANDE!


Skola idag och imorgon är det sista skoldagen. Hoppas att förskylningen släpper idag så slipper jag sitta fast här hemma.

För jag fundera på att fara hem till J eller till Mamma och sova hos någon av dem i helgen. Jag känner att jag saknar dem + Att vi har snart prov i Naturkunskap.


+


= SANT!   

Av Lindgren - 15 februari 2011 18:08

Kommer bara lägga upp detta inlägg för idag,

så ni vet att jag LEVER där hemma.


 


Saknar dig mamma!

Jag Vill Hem Igen   

Av Lindgren - 14 februari 2011 18:29


Detta fick jag idag då jag kom hem!  

Fick en röd, för de är "normalt".

Rosa, för att jag ÄLSKAR rosa.

Av Lindgren - 14 februari 2011 07:18

Sitter här på alla hjärtans dag morgon och fundera på vad jag riktigt vad jag ska ta och göra idag. Sitter nu och lyssna på Allways on My mind.


Idag är det skola som vanligt. Så det är väl inga nyheter direkt idag. Men det kommer! Vänta bara, vi få se vad som händer efter skolan. Jag vet inte själv faktiskt.

Igår hade jag tänkt fara till pappa men det blev inte. Ville sitta med läxa istället!


Av Lindgren - 13 februari 2011 17:12

En fjuttan dag, sen är det alla hjärtans dag!
Har redan en present till Hillar och hoppas han ska gilla den.

"Fick" den, snarare vann den på tävligen J hade.


 

Av Lindgren - 12 februari 2011 15:32

Det ända som har hänt här idag är väl följande.

- Tvättat

- Lagat frukost, nudlar och bacon

- Spelat CSS   

- Pratat i Skyp, med killarna!


Osv. Har hänt inte så mycket men i alla fall. Har inte mycket att skriva, eftersom det inte har hänt så mycket idag.

Av Lindgren - 12 februari 2011 01:19

Tror seriöst att CSS har blivit mitt liv.

Kan inte ta mig här ifrån!
Men måste ju ge mig någon gång.

Så idag var det lite sent   

Av Lindgren - 11 februari 2011 12:58

Tävligen jag var med i J´s blogg minns ni väl?

Gissa vem som vann den!? Jo, lilla jag! YEY!   


Funder på att ge den till Hillar. Men jag vet inte än, kanske behåller den till mig själv   Hehe, nej jag vet faktiskt inte. Men ska försöka fara förbi J någon dag i helgen och hämta den om det är så att J är hemma vill säga.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards