Alla inlägg under mars 2011

Av Lindgren - 2 mars 2011 22:38

Snart dags att ta och gå och lägga sig?   

Måste kunna ta mig upp ur sängen imorgon, för då är det är som sagt sista skoldagen innan sportlovet. Har planerat som sag nästan hela sportlovet. Kommer att umgås mest med nära och kära!

Tro det här kommer bli ett toppen sportlov faktiskt! Jag ser verkligen fram i mot det. Det finns många saker jag vill göra och det finns bara roliga saker med sportlov, eller hur?

Nu kanske inte alla förstå vad jag syfta på, men det är inte heller det som är meningen!   

Av Lindgren - 2 mars 2011 16:49

Har kommit hem efter en en fullspäckad dag på stan.

Har för det första varit i skolan, som vanligt. Sedan förre lunch for jag och gick på stan och kollade runt lite och sedan var jag på VUX och hade möte. Efter jag varit på skolan så möte jag J och väntade tillsammans med henne på syster som vi hade planerat.

Fikade tillsammans med lilla syster och J och pratade, hade jätte trevligt tillsammans med dem!




Syster vi måste verkligen hålla ihop 4life,

 asså jag kan inte leva utan dig!

Av Lindgren - 1 mars 2011 18:29

INTE MIN GREJ, OKEJ!

Vad ni än gör testa då F*N inte på det i en tvättstuga!


Av Lindgren - 1 mars 2011 15:31

Provet i Naturk. gick faktiskt jätte bra tyckte jag i alla fall! Nu HOPPAS jag verkligen att jag klarar av det här. Meningen fara, har inte fått veta resultatet än. Tro inte heller jag få veta förre sportlovet   


Efter provet var klart, så möte jag mamma på skolan och prata litet stund innan jag skulle till stan och möta lillebror min.

Möte han och fick träffa S och många fler ansikten. Gick tillsammans med lillebror och några av hans polare till Dallas, för de skulle äta. Sen efter de ätit satt vi där en stund och prata osv.

Sen när klockan började närma sig tre gick jag till bussen och pratade med E i mobilen. Fråga om vi skulle kanske ta och fika ihop imorgon och ta det lugnt på stan.

Av Lindgren - 1 mars 2011 08:33

Vaknade med frukost på sängen och efter cirka 5-10minuter ber jag om sophinken. För jag kände att jag började må skit! Men jag ringde till VUX och sa att jag skulle försöka plugga på Naturkunskapen, istället för att sitta och inte kunna allt jag vill kunna.

Sitter hemma fortfarande och det är för jag mår illa, samt så måste jag plugga på Naturkunskapen. För jag har prov idag klockan 12.20

Jag håller verkligen tummarna att det ska gå bra. Men det tror jag att det kommer gå bra. Så länge jag få sitta i lugn och ro.


Idag har jag inte några planer alls. Funderar fortfarande vad jag ska göra med mitt LÅNGA hår! Har försökt klurra ut det ett dj*vligt bra tag nu. Så det kanske är dags att höra med en rådgivare, vad det skulle kunna tänka sig att jag passa i.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards