Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Lindgren - 7 mars 2011 21:18

Jag måste kanske berätta för er också. Att jag kommer vara jätte dålig på att blogga på de senaste dagarna. För det är jätte mycket som händer "hemma" hos mig just nu. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara det för er.

Jag har i alla fall ingen dator och gör gör mitt bästa i alla fall, för att få mig att skriva varje dag vad som har hänt och så.   Men alla vet ju att man inte kan berätta allt i bloggvärlden!   


Som sagt, slut på det tråkiga som jag skrev ovanför detta. Nu till det roliga som jag har gjort idag.


Vakande idag av att min bästis väckte mig och pratade med mig ett tag. Sedan så gick jag och gjorde lite fika i magen, så jag inte skulle hungra ihjäl magen! Har blivit dålig på att äta de senaste veckorna och det är jätte jobbigt. Men ska bli bättre på det i alla fall.   

Sen så satt jag och min kompis J och såg på tv och snackade om vad vi skulle göra för middag idag. Ja, det är alltid svårt att bestäma vad man ska ta och äta för något. Men det blev i alla fall Tandorikryddad fylld kycklingfilé med ris och currysås.

Efter maten for jag hem till mamma och umgicks med henne i ett par timmar och såg på tv och pratade lite om allt möjligt. Hade i alla fall en jätte trevlig måndag!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards