Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Lindgren - 18 mars 2011 20:38

Har jag hämtat alla mina saker ifrån Hillar nu! Lite skönt att det är bort gjort i alla fall.. Har inte så mycket att tänka på nu, förutom skolan.


Kan ju berätta vad som har hänt idag, steg upp klockan tre på eftermiddagen. Var jätte trött på morgon. Sen fikade jag och J, satt och såg på tv och prata. Efter de så ha det hänt en massa. Klockan fem for jag tillsammans med J och lillebror och hyrde släp och plockade upp ett par flyttlådor hemma hos pappa. J fick igång pappas box på tven, som pappa suttit med i fyra timmar och J klarade det direkt.

När vi hade gjort de så for vi vidare till Kåge och lastade allt in i släppen och bilen. Det tog två till tre timmar cirka. Men en massa trevligt prat osv.

Sen for vi tillbaka till Hamn, lastade ur både bil och släp. Tack för hjälpen J, lillebror R och två av hans kompisar, för ni hjälpte mig att lasta ur bilen och släpen!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards