Alla inlägg under mars 2011

Av Lindgren - 15 mars 2011 15:06

Har ont i magen som fan!   

Känns som att jag ska spy och få upp allt jag har ätit idag. Man jag försöker att hålla huvudet högt och inte få upp allt.


Aja, ska ta och lägga mig och se på lite tv och knappra alvedon.

Av Lindgren - 14 mars 2011 22:21

Har tyvärr inte en kamera i närheten,

så jag kan tyvärr inte ta kort!

Av Lindgren - 13 mars 2011 20:15

Jag vill verkligen inte ha måndag imorgon, ser inte alls fram i mot skolan!

Jag hade nästan lust att skita i skolan imorgon. Men då få jag inte umgås med mina underbara vänner jag har på skolan. Det är ju bara vännerna som få en att orka gå till skolan och stå på mina egna ben.



Idag ska jag ta det lugnt...

Ska strax ta en dusch och sedan hade jag tänkte,

plugga lite engelska innan jag somnar i sängen.

...

Av Lindgren - 12 mars 2011 12:47

BAKIS  

Av Lindgren - 11 mars 2011 14:14

Det är fredag, vi ska parta!

Behöver jag säga mer kanske? Jo kanske lite.



Idag ska jag och J fara till Solbacken och köpa lite gotta till ikväll! Så det kommer bli fullt ös här tillsammans med vänner och bekanta. Vissa har man inte träffat, men roligt att träffa nya människor.


Kommer inte kunna blogga mer idag. Men det få duga med det här!

Så länge jag inte har en egen dator, så kommer jag i alla fall inte kunna blogga 24/7 som vanligt.

Av Lindgren - 9 mars 2011 19:04

Hade en jätte trevlig dag på stan tillsammans med min "dejt" (Kan man väl säga?).

Vi träffades på stan kring halv två och gick och lala omkring och hämtade ut biobiljetterna. Sen så gick vi och åt på Wok&Roll han bjöd och jag valde kan man säga   

Sedan satt vi där till klockan var typ halv och sedan gick vi mot ICA och handlade gotta till bion som började 15.30, vi såg filmen Rango och efter filmen for vi åt var sitt håll.

Jag hade i alla fall jätte roligt hela dagen, önska att det kunde forsätta. Men vissa dagar kan man inte alltid ha roligt. Måste få uppleva tråkiga saker också!



Av Lindgren - 8 mars 2011 22:24

Kan faktiskt berätta, jag åt en semla idag efter maten.

Bjöd också J på en semla, MUMS!


Är det kärlek,

eller bara vänskap?

 

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards