Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Lindgren - 3 mars 2011 23:16

Vart skit rädd idag då jag satt och spelade CSS!


Satt vid datorn och spelade CSS, plötsligt ringer mobilen.

Just när jag svarat, kommer nästa "idioter" och bankar på dörren.

Gissa hur rädd JAG blev då!?   

Av Lindgren - 3 mars 2011 19:39

ÄNTLIGEN är jag klar efter att ha diskat och städat toaletten klart! Samt rengjort spisen och gjort ren gjort den ut ifrån. Ska fixa den invändigt också, men inte just nu faktistk.

Gjorde mat medans jag städade och den har blivit kall   Så nu har jag kall mat, men rent hushåll. Men aja, är ändå inte så himla hungrig ändå så det gör inte så mycket. Men ska i alla fall försöka få i mig det som är kvar av maten.


Här har ni nya och fräscha bilder på min fina städning. Men har INGA efter bilder! Men det vill jag heller inte ha, för det såg inte alls mysigt ut.


 

Av Lindgren - 3 mars 2011 13:48

Sitter hemma och fundera på att göra bort det sista i lägenheten. Det är bara kökets disk och toaletten i helhet kvar. Men det måste i alla fall göras, vare säg jag vill eller inte! Men det går fort att diska bort disken i alla fall. Tror att toaletten kommer ta lägnst tid för mig i alla fall. Är inte min starka sida att vara där och städa...


Imorgon får jag besök från Umeå och då kommer en killkompis hit upp och vi ska väl försöka att hitta på något här uppe i mitt fu*king Skellefteå. Men det ska jag försöka att klura på!

Bli väl kaffe och en massa prat skulle jag väl tro..

Var ett tag sedan jag hade besök här hemma också. Känns så i alla fall!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards