Alla inlägg den 26 september 2011

Av Lindgren - 26 september 2011 21:36

 

Av Lindgren - 26 september 2011 21:23

Måste jag tillägga detta ännu en gång.. Denna blogg är "bara" till för mig EGENTLIGEN! Självklart låter jag andra läsa den, för att folk ha lite att göra.


Idag på engelskan va det inte ENGELSKA vi snackade i typ 1/4 del av lektionen, utan de var FRÅNVARO vi pratade om! Visst i hel*ete kan man ta sånt på en rast med en lärare/lärarinna eller varför inte på metortiden där de SKA tas upp? 

Jag vart lite smått irriterad när de höll på att diskutera. Så jag va snäll (räcker upp handen) och ISTÄLLET för att skrika det rätt ut i klassrummet, så sa jag meden lite hög tonart.

- Visst är det här en engelsklektion eller har jag kommit fel? Detta kan ni väl ta upp på mentortiden.. annars går jag tammetusan ut här ifrån!

Alla i klassesn tittade på mig. Men en i klassen öppnade direkt munnen och sa direkt riktat mot mig;

- Har du mens eller vad!?

Jag vart lite sne.. men jag höll mig och sa lungt,

- Ja, det kanske jag ha. Vad vet du om de?

Jag såg att lärarinnan våran inte såg så himla glad ut, hon sa det tyst till mig då vi hade börjat med engelska, att det va diskriminering mot oss kvinnor.

Av Lindgren - 26 september 2011 11:36

  


Jag fryser som en liten naken pingvin!

Mina händer är nästan kritvita   


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards