Alla inlägg den 5 september 2011

Av Lindgren - 5 september 2011 21:58

 

Pajen och tårtan har jag gjort idag, efter besöker for hem. Tillsammans med lillebror E och älsklingen. De är till älsklingens arbetskamrater, så jag hoppas de är nöjda och glada då de får gotta imorgon på jobbet.


Denna tårta åt vi hemma tillsammans med vårat besök. Gjord av älsklingen bara!


Vilken tårta tyckte ni va finast dekorerad? Själv tycker jag faktikst att min älskling för han är så himla kreativ. Sen så ser inte min så himla god ut jämfört med hans. Ser ju ut som att min är gjort av en tre åring..


 

Det är en enkel outfit idag; Jeans och en t-shirt.. Tog den lite snabbt eftersom jag ska gå och lägga mig nu. Sen måste jag ju vara lite "fin" inför älsklingens släkt.

Av Lindgren - 5 september 2011 12:00

Man MÅSTE ju bara få önska sig något varje år eller hur? Ibland känns de som att jag önska mig samma sak som förra året. Men men, jag få ju inte de jag vill ha varje år. Men en sak få man ju i alla fall om man ha TUR!


     


Kläder, det är något ALLA behöver!

Andra bilden liknar en onepice. Men denna hemsida så finns de djur osv. Jag hade gärna tagit en sån här istället för en onepice   

Parfym, något som jag använder varje dag och de tar faktiskt ganska fort slut.
Pengar! Något som man inte kan vara utan. Men jag tänkte mer på ett presentkort istället för pengar. T.ex Gå på bio, shoppa osv.


Aha, klockan börjar bli ganska mycket nu.. Så nu ska jag göra klart städningen och hänga upp tvätten så det är gjort!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards