Alla inlägg den 4 september 2011

Av Lindgren - 4 september 2011 22:46

Sista inlägget idag/ikväll innan jag går och lägger mig. Imorgon måste jag vara pigg och kry så jag orkar städa och fixa här hemma. För imorgon fyller nämligen min kära karl år.

Skolan imorgon är inget allternativ för mig imorgon för jag ha spytt idag.. Okej, de kanske beror på något HELT annat. Men jag har dessutom inte tagit min medicin!


Aja, jag hoppas bara att min karl få en toppen dag imorgon. För det är HANS dag och ingen ska komma och förstöra den.

Av Lindgren - 4 september 2011 18:40

Måste som berätta att de va jätte roligt igår kväll och FÖRLÅT om jag slocknade så himla tidigt. Men jag hade i alla fall super kul och jag hoppas att vi kan göra om den någon dag. 

Sen är det ju som vanligt att min älskling ska dra fingerkrock!


Idag mår jag väl som jag förtjänade och jag har inte heller tagit min medicin idag som jag ska. Men kan beror på att den inte hade varit kvar i min mage vid detta lag isåfall.


 


Aja, "tjuvade" en bild av E på hans blogg och om ni vill läsa den gå in på den och kommentera gäran också.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards