Alla inlägg den 18 september 2011

Av Lindgren - 18 september 2011 21:59

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
- Gick ut på krogen tillsammans med tjejerna.

Vilka länder besökte du?
- I sommar var jag aldrig längre än till Stockholm. Sen ha det varit så fint väder här i Norrland, så jag ska inte klaga.

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
- Ja ett sommarjobb. Men jag valde att inte jobba alls denna sommarn.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 
- Finns så många, men 26juni till exempel. Då fick jag blommor och frukost på sängen, vi hade 3månader tillsammans då. 
 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- JA! Jag har varit sjuk i två veckor pga "magproblem"!?

Bästa köpet?
- Jag har inte köpt så mycket under den här sommaren faktiskt. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Jag träffade älsklingens släkt.

Sommarens låt?
- Fest hos Mange.



Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
- Jag är defenitift mycket gladere nu är jämfört med tidigare somrar! .

Vad önskar du att du gjort mer?
- Jag är nöjd över sommaren som har varit. MEN jag kunde ha gjort något mer. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Tagit sovmorgon?   

Sommarens favoritprogram på tv?
 
Något du önskade och fick?
- Ojoj, det är så mycket jag önskar mig.

Något du önskade dig men inte fick?
- Sommarjobb...
Böcker du läst den här sommaren?
- Har för de mesta löstkorsord eller läs ut WOW-tidningen.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?
- Jag var uppe extra länge och sen dagen där på tog jag sov morgon.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
- Ja att jag inte mådde så förbannat himla dåligt på min semester med familjen. .

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
- Har faktiskt för de mesta suttit i klänningar..

Sommarens bästa tillfälle?
- När min magvärk gick över?

Av Lindgren - 18 september 2011 14:01

Sitter och titta på de nya bilderna jag har tagit och ser att jag ha VÄRLDENS FETASTE UTVÄXT! Det måste jag tusan göra något åt och det är typ snart.. Jag har sagt det väldigt många gånger IRL. Men inte skrivit ut det här på bloggen, men vem bryr sig egentligen? JO, jag bryr mig!
MEN, det kommer ett men. Jag har ett problem isåfall... Jag vet inte vilken färg jag vill ha på mitt hår. Så jag tänkte att NI skulle få bestämma det åt mig.


   

Svart, koppar eller chokladbrun?
NI får gärna komma med andra förslag!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards